your my king

du är så himla bäst.
hade en jätte fin kväll igår,hade så kul, mysigt och underbart.
helgen har varit bra. mysig och glad. Nördat pretty little liars, varit på lördags, träffat fina, myst, sovit och tyvärr pluggat.
 
Lyssnar på bästa Robin Stjernberg, hans röst assåå <3
Så fanastiska låtar, man blir så glad, peppad och berörd.
 
 

coming to your heart when your high on love.

okej, vad hände nu?
lyckan. skratten. euforin. allt. du.
åh. jag e så glad. ååååh. åh.åh.åh <3
 
ibland bara blir allt så himla bra, ibland kommer ja upp ur mitt depp näste.
tack för att du lyser

vetu vad dom säger om dig till mig?

jaha. hoppas alla har ett underbart liv eller något.
Jag mådde så sjukligt bra i måndags och tisdags. Sådär så man går och ler oavbrutet och känner glädjen sprida sig i hela kroppen. Men glädjen var väl som gjord för att krossas eller nåt. Nu känns mitt liv bara deppigt, pinsamt, rörigt och konstigt. Oj va fint. Ironin flödar.

vetu vad dom säger om dig till mig?

jaha. hoppas alla har ett underbart liv eller något.
Jag mådde så sjukligt bra i måndags och tisdags. Sådär så man går och ler oavbrutet och känner glädjen sprida sig i hela kroppen. Men glädjen var väl som gjord för att krossas eller nåt. Nu känns mitt liv bara deppigt, pinsamt, rörigt och konstigt. Oj va fint. Ironin flödar.

we just living life and we never stop.

jag är nervös. jag fryser. känner mig osäker och känner lite ånger. Jag pratar för mycket. Jag vet att allt kommer lösa sig, men vet bara inte hur n. Hatar att gå runt och inte veta saker.Jag får ont i magen nu. Jag klarar inte detta mer, allt händer för mycket och samtidigt. Låt mig andas lite mellan allt, andas mellan de jobbiga och försöka hämta ny styrka. rsöka se ett ljus någonstans.

Top rated

skölans första dagar har traskat förbi och jag har gått runt i trötthetens dimma och somnade nästan på lektionerna igår. Fredan spenderades hemma med mig själv och delar av familjen, dock levde jag i böckernas värld störst del av kvällen med en godis påse brevid mig, så väl behövligt. Om jag fick skulle jag läsa hela tiden, leva mig in i andras världar.

i want you.

Jag önskar jag hade dig.
 

jag var 17 år, 17 år i staden

idag har jag levt i en anna värld, i någon annans liv, underbart, att fly för en dag. Det är de bästa med böcker. Jag älskar och läsa och kan sitta hela dagar och bara läsa, åh. det bästa. Att leva sig in i någon annns liv, roll, stad, problem, lycka och inte behöva leva i sitt eget. Där har jag levt idag. suttit i mjukis kläder i soffan, ätit choklad och läst en underbar bok, life as it should be.
 
Tyvärr går det inte att undkomma att skolan börjar imorrn. Kan spy över det. Hello faking smiles and hurting heart typ. Man måste anstränga sig så himla mkt, och inte bara med skol arbetet, utan du måste va på ett visst sätt, bete dig perfekt och le, ja, man får ju absolut inte vara deppig. Ja, jag är ironisk. men de är ofta sådana dära signaler man får av folk.Men, be strong eller nåt.
 

jag klarar av sanningen, även om den gör ont.

Haft en fin dag med fina vänner, shopping, fika och mat , MYS! Kollade nyss one directions nya musik video, and i loved it, puss påer 1D. Vill att detta lov ska vara förevigt, spyr av tanken att gå tillbaka till skolan.så himla kallt här, sitter in gosad i täcket och lyssnar på vacker och sorgsam musik, försöker tränga bort paniken och ångesten.har så mycket tankar att jag inte vet vad ja ska stoppa allt, de bara maler på och ger världen andra färger, ibland finare och ibland finare. saker kanske är lite enklar nu, men inte på ett bra sätt och bara på vissa områden, till störst del gör livet ont och är kaos. men de ska nog gå bra.
 

du ser ner på nån som jag

fick lust att blogga. Sitter och lyssnar på veronica maggio. Jag bryter mot alla principer jag nånsin haft känns det som.Känner mig upp och ner, åt fel håll och smutsig, Känner mig som mig själv men ändå inte. Jag glömmer aldrig bort vad du gjort, aldrig. Jag kan förlåta dej, men ja kommer aldrig glömma vad du gjort. Musiken färgar atmosfären och får mig att skriva och skriva även om det inte blir särskillt vackert. Jag har analyserat varenda freaking ord, vridit och vänt, gråtit och känt en extrem smärta i magen, har aldrig haft sånhär panik eller känt mig såhär sårad, aldrig haft denna sorts smärta. nu är ju i princip 10/10 saker i mitt liv upp och ner och kaos, men man kanske kan vänja sig, eller? herregud, paniken griper an, klart ja inte kan vänja mig. Jag är så himla svag , känslig o jobiig.

Glädje

gårdagen,kvällen och natten var magisk. Visst, kanske inte utåt sett eller speciell så,. men för min insida va den det. Jag hade glädje i mitt hjärta och i min själ, som jag inte haft senaste dagarna för hemska saker har hänt. Jag försöker ta mig upp och det går ibland. man får tänka på allt annat , nästa blunda för det, och jag är chockad och tom. snart kommer ja säkert bryta ihop snart, jag har förlorat den bästa. Gårdagen fick mig att glömma smärtan för en liten stund iaf. Skrattade så jag fick ont i magen. träffade så fina vänner och även att ja inte kände dem så bra så kände jag mig så välkommen, hemma och att vi hade så kul och bekvämt.
 
Sitter nu och sjunger med till icona pops ljuva töntiga och trotsiga toner. denna dag blev en seg dag och jag äölskar det.
 
 

Jag vägrade att inse, du sviker mig alltid

antar att jag är i chock eller nåt. Jag är så sjukt ledsen också.Aldrig varit så ledsen typ, ja har förlorat dig. omg. vad ska ja göra? de gör så sjukt ont, ja orkar bara inte mer. försöker dämpa allt som gör så ont men ibland bara överväldigar det.

jag bröt något jag aldrig trodde att jag skulle bryta

jaha. då är jag där då. där jag aldrig trodde jag skulle vara. där ja tyckte synd om andra o va ledsen för att de hade de på det sättet, men. nu sitter jag i den sisten själv, mitt hjärta gör så himla ont och jag vill bara gråta i floder. Känner mig tom och lurad. känner mig lurad och förstörd, sönder trasad och värdelös. som att jag aldrig varit bra nog, vilket ja kanske inte har varit, ja förstår det nu. förstår vad du egentligen kanske menade men ja va för trög för att inse.Jag ör ju knäpp, inte bra nog och bara förstör andras liv.finner verkligen inga ord.

2013

Nu är det 2013. och heregud så fort 2012 gick. det har hänt galet mycketoch jag kommer inte rabbla upp allt. men. jag ahr förändrats, livet har förändrats, det har hänt mycket bra grejer, en del dåliga och mycket mycket mer.
Jag hade aldrig på förra nyårsafton ens kunnat fantisera eller tänka ut allt som hänt. Har inga direkta nyårslöften.
firade nyår med världens bästa igår, min bästa vän <3. vi hade de sååå underbart. tre rätters middag, mys, film ,dans,musik och nyårs nedräkning.
dagen idag har deppats igenom då jag åkte ifrån henne idag, efter 5 helt sjukt bra dagar med bästa.

RSS 2.0