Lilla jag borde verkligen....

...SOVA just nuuuuu! Jag ska upp vid klockan 6 imorn, och det är plågsamt, men endå lägger a mej inte.
Har precis pratat med sötatse Judith på telefon, och nu sitter jag och nördar Lykke Li låtar, såå vackra...
 
Sitter här till seeenaste halv 11 , okej? *känner att de inte kmr hända*

Är er kväll bra då? ;)
kram

Öron godis....

Underbar musik av Lykke Li...

Possibility
http://www.youtube.com/watch?v=-SSApYvnTUQ

Little bit
http://www.youtube.com/watch?v=upnTg2GPgTM&feature=fvw

Let it fall
http://www.youtube.com/watch?v=Zl5RcA8ZFM0&feature=related

Lyssna och njut, och gråt om det behövs!

L Å N G D A G ! ! ! : O

Hej peoples! :)

Hur är läget? :)

Med mig är det kanon, men är EXTREMT trött. Dagen har vart lång.

Gick i skolan till 10 över 2, sedan gick mamma och jag o fikade o så, köpte en  plånbok med :).
Vid halv 5 hade jag utvecklings samtal, och då mötte ja upp pappa, allt såg bra ut som tur var, hehe...

Kom hem runt 6, åt och nu har jag skrivit bokrecension och pluggat religon, ska plugga lite spanska med..
Ska se halv 8 hos mej med..

Imorn går vi bara halv dag, så gryyymt skönt! Sedan är det LOOOOOOOV! sSka till älskade g- by på lovet <3
Tusen härtan till er <3

Måste gå, puss !

Våren är här!

Hej hej! :)

ÅÅhhh det är så härligt att våren ÄNTLIGEN är påväg! Idag har solen skint hela dagen och de har vart såå skönt! :)
De känns riktigt i hela kroppen och man blir så lyckligg !!! :DDD wihhh..
Haha iaf..

Dagen har vart både bra och dålig.
Hade boxesice(hahah stavning?) på idrotten ! :) Rätt kul faktiskt , på musiken forskade vi om romantikens musik.. haha
Hade sång lektion efter skolan, gikc rätt bra.
Jag och isabel sjunger låten "cry" av mandy moore :).


NU ska ja dra mej,o käka lite, as hungrig ;).
Kramar !

någon sööt..?

..människa som skulle vilja göra en fin blogg design till mig!?
är desperat, de skulle vara så sukt shysst asså!

Send me a comment!

kisses and hugges :)


Nostalgi

Åååååhhh sitter och kollar på bilder, gamla blogg inlägg m.m. från förra året och ennu längre tillbaka.
SAKNAR allt!

Har suttit och kollat på tusentals häst bilder, och texter om min underbara häst millan som är utlånad nu.
Tänk så lycklig  jag var.
Hade värdlens finaste ponny, och vi var som bästa vänner, jag älskade henne så högt, de gör jag nu med.
De känns som en alldeles för viktig del av mig har slitits av från min kropp.

Hon var de som lyste upp när jag kom hem, underbara galopp turer, promenader och allting!
Kan inte förklara allt, men det var kärlek, ren kärlek. Hon kommer alltid ha en så n fin plats i mitt hjärta, och hålet kommer förevigt bränna i hjärtat. vi har så fina minnen,hela 5 år.

Och mina underbara älskade vänner !
Ni är livet, och var de ennu mer då. När vi träffades varje dag och delade allt, allt var så problemfritt, och vi skulle alldrig skiljas åt, inte så snabbt. Vi var tajtare en några andra, och vi bråkade alldrig i princip.
Ni är dem som gjorde min dag, fick mig att stiga upp ur sängen,  fick mig till ett leende på läpparna.
ag älskar er så mkt, och komemr vara evigt tacksam för att jag har er.
När jag flyttade, känndes det som om mitt liv försvann, som någon brännde ett hål igenom hjärtat...
Ni kommer förevigt vara saknade, coh jag har fällt 1000000000 tårar för er. Ni är bara bäst!
tack för att ni gjort mitt liv bra, hindrat mig från att deppa ihop, allt.
Alla minnen vi har är de bästa i världen ! <3

Some pictures..













jobbig dag...?

Hej :)

Hur e de med er!?

Min dag började ganska bra ,men började skit med denna tanken; Världs historiens sämsta dag...
haha;hej fröken possitiv!
Men de har som tur blivit bättre under dagen! :)

Hr kommit hem för typ en timma sedan, ätit och nu sitter jag och tar de lugnt, såååå skönt!
lyssnar på lite musik och bloggar , ska plugga lite senare också, mitt läxberg...
längtar till LOV!!!!!!! vad ska ni göra på lovet? :)

Hoppas alla har de bra! kram

Ny blogg-igen

Hejhej!
Nu har jag på ny6tt startat en blogg, pga av problem med de andra blogagrna.
men denna ska bestå,och ja ska försöka hinna med att blogga så mycket som möjligt! :)
hoppas ni kommer gilla bloggen och läsa och kommentera:).


kram :)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0