vi ska göra det fast ingen verkar tro det

Känns som de går lång tid emellan mina bloggar, men gör det verkligen bara när jag vill, annars blir det så fel.
Livet är bra för tillfället. men det känns som att så fort man säger det så förstörs allt, men nej, ska sluta känna så. Helgen har varit så sjukt bra, haft så sjukt kul.så underbara fina vänner, sena långa kvällar, mysiga bilresor, massa gott, underbar musik som får blodet att pumpa i dubbeltakt och gör så du vill dansa. Mello kväll.Favoriten vann.
Just nu är livet så sjukt fint asså.

vi ska göra det fast ingen verkar tro det

Känns som de går lång tid emellan mina bloggar, men gör det verkligen bara när jag vill, annars blir det så fel.
Livet är bra för tillfället. men det känns som att så fort man säger det så förstörs allt, men nej, ska sluta känna så. Helgen har varit så sjukt bra, haft så sjukt kul.så underbara fina vänner, sena långa kvällar, mysiga bilresor, massa gott, underbar musik som får blodet att pumpa i dubbeltakt och gör så du vill dansa. Mello kväll.Favoriten vann.
Just nu är livet så sjukt fint asså.

your still on my mind

ojoj...mitt i livet glömde jag bort bloggen. Livet har varit så fint och bjudit på så mycket så kände inte att sitta framför här, utan istället uppleva allt mitt  i och njuta.
 
hänt så mycket sjukt bra saker. så fina. känner att jag lever på riktigt, så glad för mitt liv och det som händer. Träffar och lärt känna massa underbara människor, varit på et underbart skidläger i österrike, gör vad jag villl, ttränar massa, mysigt är allt. mellan allt plugg kommer fina sms och meddelanden. <3
 
även att jag för tillfället är sjuk och missar lite grejer o ch de e lite kasos så känns de mesta bra <3

RSS 2.0