Debatten

Dilemmanas vägar har börjat.
Debatten i mitt stackars huvud har fått en start, igen.
vad ska jag välja, hur ska jag göra, hur ska det sluta, hur ska det bli?
Många olika veritioner av frågor, olika vinklar och synpunkter.
Det flyger som pilar igenom hjärnan, de svischar förbi och ger en hemsk eftertanke.
Desperation efter att släppa allting, ge det till den högste och att han ska få göra det bästa av det.
Mem icke. Efter beslutet gjorts kommer oros skuggan, försök att komma på mänskliga lösningar.
Förtvivlan, mänslighet , jag gör misstag, för många kan man tycka. Jag känner mig värdelös.
En bön lyfts.
Det går iaf och lugn sig...

efter tiden tickat iväg, då kommer lösningar från himmelen.
Tack Gode Gud.
Dock fortfarande trasig på insidan efetr krävande dag, men Gud vet allt.
Han bär mig, omsluter mig, mer än någon annan.

juste... JAG HADE EN BLOGG!!

Juste!
FÖRLÅT.

Jag ahr haft så otroligt mycket i mitt privat liv på senaste tiden.. hinner knappt med, därav den dåliga bloggningen.. hehe.

sitter jag här och lyssnar på underbar musik och är GALET glad. ÅÅåh vill hoppa , dansa, sjunga och jublaaaa!!!
GUD är så god!! <3
Denna dag har vart så bra altsååå wow!

Nu ska jag dra vidare, och ja ja vet att detta var ett ytters tråkigt inlägg.. men aja!

RSS 2.0