Nytt steg

Måste skriva ner mina tankar.

Det är höst, och jag har börjat gymnasiet nyss.
Jag känner i hela kroppen att allt är nytt, ett nytt steg. Hösten kommer bli ngt nytt.
Resan förvandlade mitt liv. Allt känns så bra, och jag är galet glad.
Jag vet vad jag är. Jag vet att kag förändras, bit för bit.
regnet öser ner där ute.
Mina tankar sprutar, min lycka sprutar.
På måndag börjar skolan på riktigt, då faller vi tillbaka, till vardagen. Men jag gillare.
Dessutom blir vardagen ny nu, det är inte grundskola längre, utan gymnasie.
Det bästa av allt är att Gud är med mig, om jag fokuserar på han hjälper han mig, ör allt till det bästa, hans vilja! det tänker jag göra.

resan som förvandlade mitt liv

två veckor ute i sverige, då vi spridit Jesus till alla möjliga människor. Genom en kaffekopp, kaka, ett par ord, böner ,samtal om jesus, musik och mycket mer. Vi var taggade att ge, vi gav, GUD gav, genom oss.
Men han gav oss 10 falt tillbaka.
jag ahr fått så mycket så jag har aldrig varit så glad i hela mitt liv!
Gud är så verklig, så god.
Han har helat otroligt många, upprättat, kramat oss, älskat oss LETT oss!
Mitt liv är förvandlat efter denna resa.
Åka på team är det bästa som finns, åk du också!

RSS 2.0