Glädje

gårdagen,kvällen och natten var magisk. Visst, kanske inte utåt sett eller speciell så,. men för min insida va den det. Jag hade glädje i mitt hjärta och i min själ, som jag inte haft senaste dagarna för hemska saker har hänt. Jag försöker ta mig upp och det går ibland. man får tänka på allt annat , nästa blunda för det, och jag är chockad och tom. snart kommer ja säkert bryta ihop snart, jag har förlorat den bästa. Gårdagen fick mig att glömma smärtan för en liten stund iaf. Skrattade så jag fick ont i magen. träffade så fina vänner och även att ja inte kände dem så bra så kände jag mig så välkommen, hemma och att vi hade så kul och bekvämt.
 
Sitter nu och sjunger med till icona pops ljuva töntiga och trotsiga toner. denna dag blev en seg dag och jag äölskar det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0