dont have tiiiime

assåååå de två dagarna som gåptt av euk har vart helt beskrivliga, och ja e alldrig hemma, så ja hinner inte, vi får höras snaaart!

EUK here i come :D

Tjosan :D
nu så , nu har ja fixat i ordning mej helt.
snart åker vi inåt staden och sedan invigning av Europakonferensen.
De kommer bli BÄST!
lääängtar..
Hur ska eran kväll spenderas? hemma? borta? fest?mys kväll?
saknar alla vänenr såååå mkt också, ska bli helt sjukt underbart att träffa alla.
LOve youuuu all!
här kommer iaf bilder på kvällen outfit + facelook :D

tröja cheap monday
linne bikbok



ha en bra kväll alla, för de ska ja ha :D


twilight nörderi.ja har redigerat bilderna.







vad tycks? :)

moorning

godmorgon på er!
vaknade för någon halvtimma sen kanske.
ätit o lite så nu..
va händer idag?
jo ikväll börjar europa konferensen, tjohooo! ;D
annars innan de ska ja nog bara slöa och ja vet inte..
kanske sitta här ;P..


ja ska passa på och tipsa om en sak.
ja har alldrig vart något stort fan av lady gaga. tycker hon är jobbig och hennes låtar är lite speciella :P..
men nu i några dagar har ja lyssnat på hennes akustiska/piano verisioner av hennes låtar och hon är riktiigt grym! så nu lyssnas det ;)..lyssna!

http://www.youtube.com/watch?v=Xsz_OGluM4Y
http://www.youtube.com/watch?v=laIr_d0hFB8


Mina tankar.

När ja flyttade i januari började ja lite smått med gitarr.
de har blivit min tröst.
när ja haft svåra perioder, som hela detta halvår, så när ja blivit ledsen så har ja tagit fram gitarren och spelat, just för ja känner en tröst i det, en avkoppling.
jag är absolut inte duktig, men ja älskar det, och ja älskar att sjunga. de är en sak och lyssna på musiken, men o sjunga ut sina känslor, är underbart.
nån gitarr spelande typ som känner lika?
the reason for the tear drops on my guitar..



letters to juliet

i'm back!
bion var ganska bra faktiskt! Mysig och romantisk ;D.
nu sitter ja här o fryser, de är typ höst ute! :O
men iaf..
man blir inte sysslolös länge, för imorn, dåååå- BÖRJAR EUROPA KONFERENSEN 2010!!!!
gaaaaah, de kommer bli såå bäst!:D

sitter och lyssnar på Maria mena, hon är sjukt duktig, förrästen, ååh!
tips!
he's hurting me
my lullaby
when it rains
Great songs! (Y)




ha det bra alla... puss:D


bio ... igen :D

hejehj!
tgår va ja ju på bio med my two beautiful sisters :)...
de va jätte mysigt och kul, älskar er!
idag så ska ja på bio igen...men med jossan och bella :)..kul!
åker in fem i två, bion börjar tjugoi fyra, men inga bussar typ passar precis..

idag har ja mest läst lite, i en bok ja läst fyra gånger innan.. bokbrist!! haha.
ska äta något snart oxkså..
här är en bild på mej just nu, kramar!

kram på er

sweet

hejsan!
sitetr här nu och ska strax iväg till stan,sedan bio med jossan och mirjam,sisters! :D
bär den blåa klänningen ja köpte igår, ja älskar den!
va har ni gjrot idag? själv har ja sutiit här samt läst lite. har vart tråk väder idag.
här är lite bilder på mig just nu.. kram

mitt prickiga diadem..


sött läppglans ;D

min parfyme som heter pink cookie, luktar sött o gott.. rosa älskare som jag e ;)


ååh

kul att ni kommenterar och läser, är såååå glad för det, tack!<3

nu lyssnar ja på massa skön músik, har nyss duschat..
ses senare!

tidigt..

hejsan alla :)
är uppe tidigt(känns de som :P) de va sjukt varmt i mitt rum när ja vakna,och jag mådde inte på topp precis..
nu sitter ja iaf här och ska snart gå och äta frukost ;).

senare idag ska jossan o ja in till stan en liten sväng innan vi ska på bio med mirjam(storasyster) de blir mys, syster mys :D.. haha.
nu iaf, har ja hittat ´min kamera sladd.. så här kommer bilder från igår.



så såg ja ut igår. tröja ifrån gina tricot.

bilder från shoppningen:

linne och cupcake läppglnas ifrån bikbok. 49 kr för linnet, 20 för läppglanset.

underbar klänning från monki, 80 kronor. helt sjuk. värsta rean.

två söta diadem från monki,10 kr styck!

cheap monday t-shirt 80 kronor! massa rea. köpt på weekday.

så ,syns senare.

lillasysterdag

hejsan alla! dagen har vart BRA... ja , jossan och bella flumamde o segade hemma på dagen och laga mat ;). runt fyra så åkte vi in till stan, och jag köpte lite fina kläder, så nöööjd! jossan o ja åt lite på mc donalds med, HAHA! sen när vi kom hem tog vi ett dopp i poolen. nu mår ja piss. kramar på er!

fin bild vackra johanna gjorde på mig :)

today

hejsan vaknade av att de va sjukligt varmt i mitt rum.. usch! ja gick iaf upp, o nu ska ja snart äta frukost. va händer idag tro? ja du, ja ska mest va hemma nu på dagen, sedan i eftermiddag så ska ja pch jossan in till stan , blir nog lite shopping!! kul.. ja ska hitta kamera sladden em så ja kan lägga in bilder! kram på er alla!

systeryster

starx komemr mirjam och simon hit :).
vi ska käka tårta och ha kul hoppas ja :D

lite bilder från sommaren


finaste mirjam o simon har gift sig!

fina issa har fyllt 15 och hade en jätte rolig fest me fina vänner<3



midsomamr emd mirjam,siom , göran och birgitta!

en vecka spenderades i övik, många mysiga kvällar och massa skratt! på bilden paketöppning efter brölloppet.

OJ

hejsan! Herregud, ja har inte bloggat på evigheter!
som ni ser har min fina vän JOhanna gjort en så fin design, tack<3.
de som har hänt är mest att ja vart i gamleby en vecka och haft det underbart med mina kompisar!! <3
nu e ja hemma och lovar att blogga massa och med bilder också, jag LOVAR!okej;).
hur e de me alla..? kram

kommentarer!

gud va kul me lite kommentarer, fortsätt!!:)
idag ska ja nog int till stan en sväng,har nyss fixat iordning mej lite gran.

va hittar ni på idag?
kram

hej

hejsan!
Nu va de länge sedan ja skrev ett riktigt inlägg..
de som hänt är att ja o min familj har vart i norrland i en vecka, och där gifte sig min vakcra syster, de va sååå fint och så kul!<3
nu är ja mest hemma o slappar och njuter an de SJUKT vackra vädret :).
på måndag drar jag till malva i gamleby<3 längtar såååå efter mina vänner,älskar dem så!
såg också att min fina uppsala vän elin hade länkat mig på hennes blogg, tack sötis :).
 ha de bra alla , kram

.

Been up all night staring at you
Wondering what's on your mind
I've been this way with so many before but this feels like the first time

You want the sunrise to go back to bed
I want to make you laugh

Mess up my bed with me
Kick off the covers
I'm waiting
Every word you say I think I should write down
Don't want to forget come daylight

Happy to lay here
Just happy to be here
I'm happy to know you
Play me a song
Your newest one
Please leave your taste on my tongue

Paperweight on my back
Cover me like a blanket

Mess up my bed with me
Kick off the covers
I'm waiting
Every word you say I think I should write down
Don't want to forget come daylight

And no need to worry
That's wasting time
And no need to wonder what's been on my mind
It's you
It's you
It's you

Every word you say I think I should write down
Don't want to forget come daylight

And I give up
I let you win
You win 'cause I'm not counting

You made it back to sleep again
Wonder what you're dreaming 

RSS 2.0