jag var 17 år, 17 år i staden

idag har jag levt i en anna värld, i någon annans liv, underbart, att fly för en dag. Det är de bästa med böcker. Jag älskar och läsa och kan sitta hela dagar och bara läsa, åh. det bästa. Att leva sig in i någon annns liv, roll, stad, problem, lycka och inte behöva leva i sitt eget. Där har jag levt idag. suttit i mjukis kläder i soffan, ätit choklad och läst en underbar bok, life as it should be.
 
Tyvärr går det inte att undkomma att skolan börjar imorrn. Kan spy över det. Hello faking smiles and hurting heart typ. Man måste anstränga sig så himla mkt, och inte bara med skol arbetet, utan du måste va på ett visst sätt, bete dig perfekt och le, ja, man får ju absolut inte vara deppig. Ja, jag är ironisk. men de är ofta sådana dära signaler man får av folk.Men, be strong eller nåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0