jag tänker göra det

jag tänker ta mig igenom det här, även att det är svårt och gör så ont, som om någon slet av mig en arm.
men jag tänekr göra det!

pladder

känner för o skriva av mej lite

asså varför är allting lixom så man inte vill att de ska vara lixom?

en vän sa till mig idag, se allting bra i livet istället för det dåliga, jag ska försöka, tänker jag då.

eurovisionsongcontest

ja,sitter och glor på det som står i rubriken, fast jag springer lite mellan datorn och tv:n.. haha :D

jag är inte värd er, och jag är inte värd dig.

orden inom mig har tagit slut.
jag har så svårt att beskriva, så svårt att skirva,
hur allting egntligen känns, hur allting gör så otroligt ont.
orden i min mun stannar, det stelnar i händerna, jag kan inte få ut mina känslor , jag kan inte skriva hur jag känner.
Allting gör så ont.
Känns som jag klättar , tappar taget,klättrar,tappar taget. och bara håller på så.
inget går vidare.
jag orkar inte med mig shälv, jag bara sårar alla.
förstör folks perfekta liv.
jag är ett svart får bland alla perfekta vita.
ja, så är det.
Jag orkar inte.
och jag är inte värd er.
och jag är inte värd dig.
du går där, jag tror  att jag ska dö.
ja kommer säkert göra det snart.
jag tar inget förgivet längre, jag orkar inte mer.





dusjungersåfint

"you here me when i call, you here me when i call, i'm yourse"

just nu är allting uppsidedown.

nostalgi

sitter här och lyssnar på massa musik som påminner om förra året, 7:an <3
och sommaren, gud vad tårögd och avd hjärtat blöder just nu. särskillt när man lyssnar på detta.

Låtar som påminner:
allt som stavas TAYLOR SWIFT
brokenhartedgirl-Beyonce
cry-Rihanna
take a bow-rihanna
addicted-Kelly clarkson
gone-kelly clarkson
irrepleaceble-beyonce
elegi-Lars vinnrbäck
everything-lifehouse
a lonley september- plain withe t's
making memory-plain withe t's
hate-plain white t's
when your gone-avrl lavigne
happy endning-avril lavigne
innoresece-avril lavigne

compilcated-Avril lavigne

och typ 100000 till

<3

...................................
allting började med ett misstag


Gaaah

just nu är ja så extremt lycklig!!!!!
de är sommar! men bäst av allt, de jag fick veta idag!!
den 5 juni kommer mitt faorit band, SUPERCHICK till uppsala och ksa ha konsert!!!!!!
fattar ni!??? hur glad jag är eller!!!! gaaaahhhhh!

nu ska ja snart ut o sola lite,o sen, måste jag tyvärr plugga :/

ingen bra rubrik

nu är alla läxor klara, inkulusive övandet av gittarr, såå skönt!

nu sitter ja här och kikar runt på lite bloggar, tar de lugnt och är extreeemt trött!



plugg

gjort hela min musikteori läxa (y) ska bara öva lite emr på gitarren sen..
nu sitter ja och gör religon läxan, har övat svenska rov och sen ska ja göra geografi,sen e ja friiii!
käner mej loite duktig ;)
kram!

friidrott

hejsan!
då va den fruktade friidrotts dagen över! Det var förvånans värt mysigt och roligt!
nu sitetr jag här, trött, alldeles för röd(solbränd) ser sjuk ut, coh har ett ton läxor att ta tag i, blää! :(
men nu ska ja lyssna på underbar musik och försöka intala mig själv att de röda hemska brännan kommer försvinna snart, o då blir ja brun :D...
sen är de musikteorin som väntar -.-..
loves <3

duchhat

nu har ja duschat med massa fräsch hår inpackning, najsigt värre!(y) nu är de bara skiten imorn kvar...
puss på er snyggon!

nervös

"you know that babay i.."

ja dööör, de är friidrott imorn, o ja kmr döö! De är de västa ja vet, ja gör andra saker mkt hellre en de, ooohhmgg asså!

Käre gode gud, hjälp mig!<3

+ att de känns som om jag ahr 300060708947351241 saker att göra, och massa ja glömt o göra ikv, men ja får panik.. STRESS+NERVÖS+TRÖTT+ALLT SKIT= INGEN BRA HUMÖR PÅ REBECCA!

ha't gött allihpa, ni kommer garanterart ha de bättre en mig!

skit oxå

hejsan igen!
nu har ja suttit ute en lång stund i det underbara vädret!!<3 ahr gjort läxor undertiden, har massor!

Nu har jag ett STORT problem. Min novell går inte att öppna, har försökt i typ 2 veckor, HUR SKA JAG GÖRA!? den måse in snart.. omg ja klarar inte detta.

sommar,sommar,sommaaaar!

tjeao :D
Nu ska ja försöka låta lite glad och blogga normalt för en gångs skull :).
Klockan är ni 15-40 och jag får sitta här till seeeeeeenast 16.00, för jag MÅSTE plugga! jag ger mej själv order lixxom, har 10000 miljoner saker o göra som har med skolan att göra, trist!
De är sjutk underbart väderute nu<3 värsta massa sol och sommar, ja bara älskar det!<3 har suttit ute o fikat o solat, ska nog fixa läxorna ute! (Y) :D

Haft en bra dag allihop? de har ja haft :) dock väldigt segt o tröttsamt, emn annars så ;)
imorn dessvärre ... :S

kram på er allihopa!

min blogg

usch, ja bara skriver massa emningslöst o tråkigt-depp här-...

ja kanske brode börja blogga på riktigt igen snart? tycker ju trots allt de är kul! :D men vi får se :D kramis!

blääähööö

tjohej
ja booorde verkligen plugga, ahr 3 miljoner saker denna veccka
oorkar inte skooolan, vill ha lov!


"we live , we love ,we forgive and never give up"

everything is upside down.

loves beccs

Sommar

DET ÄR SOMMAR
AND I LOOOVE IT!(y)<3

ja vill ha en häst o skanar min älskade ponny milla, vi är bäst tsm älskling, utan dej är ja inget!

"i'm youre biggest fan, i falling you untill you loove me."

-

Vissa sakér förändras, det får man väl acceptera. Men vissa saker gror fast i en som smuts, och  de gör ont, och tas upp och upp igen. Man skulle bara vilja sätta något svart framför alla tankar.

ohmyyyy

usch, veckan framför är inte trevlig. kmr inte klara de, + att ja är as trött o deppat..
uschuschusch!

Varförrrrrrr?

inget är som de borde va, för de va de förut. Då var de lika lätt som att andas , dom var anledningen till att jag andades. NI var luften jag andades.
Allt var så lätt, de var som de skulle va, man tänkte inte annat.

När ni gick iväg, efter resan, på tåget igår, jag trodde jag skulle dö, alla de personer som betydde något bara gick, de hör inte till  mig längre, inget är som förut. De kändes som min världrasade ihop ennu mer, jag hade försökt att bygga upp den o klarade det ett tag,men de förstördes igen.
De var så konkret- de är inte som förr längre, rebecca, skärp dig.
mitt hjärta slets åt alla möjliga håll, och itu. Jag vart så rädd, jag tror alldrig jag vart så rädd.
se alla underbara bara gå iväg, de kändes som om någon slet bort mina ben och armar, min röst   ocha allting.
Jag bara grät, och grät, fick panik och kväljningar, jag grät hela vägen till stockholm. Alla runtom måste trott att jag var galen.
Nu är jag tillbaka, och de kommer alldrig gå att bygga upp igen, ALLDRIG!


RSS 2.0