tjoheeej

dagen består av läxor och häst.
en väldigt änges för att ja alldrig bloggar längre.

allting är fel

hola
ja veet. ja är en uselmänniska, har inte uppdaterat här sedan sten åldern. men ja har inte tid just nu.

just nu känns mitt liv rätt fel. men oxå väldigt rätt. också väldigt just. men också väldigt mörkt.
ja mår illa.huvudet dunkar. hjärtat flyger.
ja orkar inte. de är svart. de är ljust.
de är falska skratt. ibland riktiga skratt.
du är för vacker, vet du det. de borde inte vara lagligt.
hjälp.
imorn kommer jag inte orka.
det där jobbiga är tillbaka.
ja var så glad. men de känns inte så längre.
usch. fy. blä.
varför just jag.
Jesus, hjälp mig.
med allt.
utan tanken på dej vore ja inte mycket nu.
utan mina vänner vore jag inte ngt heller.
de är ni som får mig att klara mig.
Jesus och mina vänner.
allt är fel.

i'll tryy to fix you

Haft två helt underbara dagar med massa kompisar och nya kompisar.
Var i pilsbo med skolan igår, fredag. Jätte roligt och mysigt! :)
Förutom att det regnade hisklikt mycket. Men annars va de jätte kul. och  man ville typ inte hem
Men efter "skolan" så åkte jag och sara hem till mig och va me varann, flumma maaaassor!
Sen åkte vi in till ungdoms mötet och var där länge och hade otroligt kul med en massa kompisar. Är så tacksam och glad för dem alla1!!!!!!!!! MASSA skratt och roligt!
Sen åkte jag, jossan och sara och johanna r hem till oss o snacka och de sov här, super mys. nu har de åkt hem.
TACK för bästa. Älskar er!
Nu vill ja få tag på min bästa maria.
kram

you are wonderful,its hard to move on

Hejsan alla tomtar.


Dagen har vart greeejt. Lyssnar på fin musik nu.. najs.
Massa lessions idag, massa fina kompisar , äcklig mat och allmänt kul!<3
LOve.
Imorn är de typ "gemenskaps dag i pilsbo". Hahah.
KUl juhh...
Bara man kmr me ngra roliga :) blir nog kanon

krampåer

today was a fairytale.....

HEEEJ

i'm happy, yes i really aaare.
Dagen har vart super, super flummig har jag också varit. Dagen har spenderats i skolan, då me massa underbara kompisar, särskillt sara <3 LOVE you.
Och i skolbänken såklart. Haha hade idrott idag också, mkt kul. Och många skratt!
Livet e wonderful

Nu lyssnar jag på massa skön musik, läser bloggar och har de bra! Och ikväll är de fångarna på fortet ocksåå, heeeaaaaart!!!!!<3

Ses senare<3

RSS 2.0