trassel och uppochner

tjosan

sitter och lyssnar på musik, och  mår inte speciellt på topp. Vill må bra och var glad. är så sjukt ledsen och sur på mig själv. har svikit allt och alla. sån idiot jag är. jag orkar inte meeeeer.

aa.. va gör ja nu. ska väl spela lote gittar o skriva på min novell. imorn börjar skiten igen. har as ont i hvúvet. loves


--

jag bara förstör allt och alla
borde inte finnas

pics

tjaaoo.. har suttit och lekt med lite bilder i picnik,bjuder på dem !









hihi D:

lyssnar på massa underbar musik, mina favoriter just nu:
Melissa horn
Marina and the Diamonds
Superchick
Lykke li

lyssna in dom!

loves from me


melissa horn

sen en tid tillbaka , har jag varit trött, försökt att  vara allt på samma gång.

-

Hejj, óch gomorron. Lyssnar på melissa horn, min räddning just nu. Love her songs.
Känns inte okej idag, men när gör det de? vaknade typ halv tio, duckhae och tog på mig sköna kläder, åt, såg på tv, grät lite och nu hamnade jag här. Ska gå en prommenad snart. För att rensa huvudet. Tar musik med mej.,.. Fransesca batestelli. <3

kanske åker in till stan senare, eller stannar jag hemma. för mirjam och simon kommer... vill båda. men aja..

ska gå nu. LOves från beccs

gammal uttjatad bild

sleep well

nu har jag sett talang, suttit här, lyssnat massa musik och ätit onyttigt. har nyss skrivit lite på min novell med. Najs. ska snart sova. är sjukligt trötter.

"Jag gick upp för den långa trappen och satte mig vid det grädd-vita skriv bordet på den ljusa och öppna övervåningen. Bordet stod precis vid ett stort fönster, som vätte ut mot staden, det var min favorit plats, mitt ställe att tänka på.

Jag satte mig försiktigt och rättade till klänningen, och kollade drömmande ut igenom fönstret. Och tog samtidigt upp en ny sida i min antecknings bok."

Sov gott, se ya tomarrow. loves!


thank god its friday!

hallo

Äntligen fredag..<3

Biologin idag va sjukt rolig, älskar bioligi lektioner!

Har  köpt hem massa gott fredags mys, ska skriva lite på min novell och lyssna på cookies and bans,LOVE!

"Jag möttes av ett par fantastiskt vackra ögon, något av det vackraste jag någonsin sett. Mitt ansiktsuttryck  måste vart oslagbart när jag stod där och stirrade in i de underbara gröna, smaragd ögonen, och när jag upptäckte resten av ansiktet blev jag ännu mer förtrollad. Hela hans ansikte sprack upp i ett leende."

loves


vad e de

Jag okrar inte. allt är fel. men jag kan inte säga vad. de går lixom inte matt sätta fingret på , allt är åt fel håll. och känss så piss. jag har vänner att prata med, tror jag. fast dem är 30 mil bort. och jag saknar dem till 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 !!! Älskar dem så de finns inte.

allt är skit!


gitarr

melissa hoorn <3
spelas det på min gitarr...

.

plugg och massa skön musik
--

´Jag tänker kämpa ,även att de gör ont

åååååhhhhh

ASSÅ JAG ORKAR INTE

asså nu seriöst är det slut på detta. jag orkar inte mer nu... NEEEEJ.
orkar inte ta upp det, men jag mår så sjuuuuult dåligt, och jag orkar inte.
vad är meningen?
ja vet vad ´jag vill. herregud, nej de vet jag inte.
varför är allt så lätt för andra? kan någon SVARA!!!!!???
ALLT är ju så pissigt hårt för mig.

de där sjuka tårarna bara faller,, kan någon svara. vad ska tårar va bra för? kan dem inte ta slut, min borde gort de isff...

assså ja försöker, men de går inte. ag fejkar lycka varenda sketans dag, men tror ni de hjälper. nej

snälla. ta mig ngn stans där ja bli lycklig

ååååhhh

usch för dessa tårar som bara rinner ner för mina kinder. varför är livet så svårt? pls svara.

Usch. Men iaf,idag hade vi  beep test, gick okejj. sen så åkte hela 8:an på teater, usch va hemsk den va! Handlade om ett mord på en 15 årig tjej. :'/

Nu sitter ag här, deppar, ska äta en bulle och ringa världens bästa kompis johanna <3 Love

Vill också tacka de vänner ja har  i min nya klass, även att ja inte känner er så bra så betyder ni, ni gör mina dagar värda. puss!

Förlåt mej

OMg.. Förlåt ! Har total dissat bloggen, hur störd e jag? Men jag lovar, jag ska börja blogga igen, från och med nu!

Allt har vart så skit och jag har inte orkat, inte orkat något. Ska inte gå in på allt, men jag mår piss.

Har vart i skara i helgen och träffat bästaste släktingarna, Mirjam och simon (min syster o hennes kille) följde med oxå, grymt bäst vare! Tack för underbar helg<3.

Sitter här nu och lyssnar på massa bra musik som passar mitt humör nu, as dåligt.

Ska göra lite läxor sedan, skojjj..

Love beccs


hemsk dag

vi drar ett litet streck över den.

Sorry för fail uppdatering, men mår skit.
vi hörs imorn snyggingar:P

Min kudde väntar ..

Nu ska jag sova! Sjukt trött
Hörs imorn sweet nosar :D kram

-

When youre gone, the pieces of my heart are missing you <'3

Plugga

Moschi :D

Jag sitter nu i min säng ochhar nyss ätit en jätte go´ muffin! :) Ska börja plugga bioligi och religon snart, det är två ämnen jag fktiskt gillar, men inte att plugga.. Inget är kul att göra hemma som gäller skolan, möjligtvis uppsatser, men iaf.. Men det är nog mina favorit ämnen, bioligi ,Religon. Och såklart MUSIK ! <3

Har suttit och spelat lite på min vackra gittar en stund ;) och övat inför lunch konserten som är på fredag,...NERVÖÖÖS! hehe...


Nu ska jag plugga somsagt, vi höres senare :) kram

Old pic..


Älskar vädret

Hej! :)
Hur e det allihopa? :)
Har kommit hem från skolan nu och har nyss ätit..

Dagen har vart bra, lite rolig med ! :)
Inte så mycket lektioner och läxor,najs ;)...
Dock fick ja veta idag att ja måste göra ett prov imorn :/..aja!

Iaf så är de sjukt underbart väder ute, typ sommar! så underbart, längtar såå mkt till  sommaren!
Och nu i maj ska jag med min gamla klass en vecka till prag, sjukt kul!!! <333

Är trött och tänker sätta på lite musik, undrar vad för musik..? :)
Fortsätt att kommentera min blogg, blir sååå glad!
Bjuder på lite bilder ifrån dagen :) Hörs senare igen, kram!

jag idag påväg hem med bussen :P



Vååår<3

Häst

Hej igen , nu är jag tillbaka!
Förlåt för mit dåliga bloggande idag, men haft så mkt!

Var ju och tittade på en eventuell medryttar häst idag :).. Lite för pigg, men ska och rida ett varmblod istället ngn dag snart. Saknar häst livet såååå!

Hur har eran dag varit?
På idrotten körde vi ICAA test, usch. Det menas med áttt man ska köra så många armhävningar, situps , hopp, upphopp man klarar av.. JOBBIGT!
Hade matte diagnos med...

nu sitter a här och är helt slut efter denna dag! Men det var så sjukt kul att åka till stallet, och återuppleva det som en gång var mitt liv, och som snart komemr bli iaf en del av mitt liv igen<3.

Min kamera sladd e borta:(..Ska leta som en galning imorn :)
Ni får ha de så bra! Och jag LOVAR att blogga bättre imorn!<3
kram

stress

Hej :)
hemma från skolan nu :) haft en bra dag alla?
Jag är jätte strässad, ska iväg och rida strax, kul! KOllar igom mina läxor...

MIn kamera sladd e borttappad, så kan tyvärr inte lägga upp några :(:..

Bloggar mer ikv.. kram<3

Godnatt

Nu ska jag sova, skönt ! Är jätte trött :O..
Ska upp vid 6 imorn med, usch..
Hoppas alla haft en toppen dag!
Vi hörs imorn då! :) Kramar!

Krångligt..

Hej allihopa..
Nu ahr jag suttit en stund och försökt fåihop min musik teoriläxa..Utan vidare resultat...
Ganska svår, och jag klarar den inte, får väl ta och göra ett nytt försök lite senare..
Övade iaf igenom trumkompen :)...

Nu sitter jag här och ska strax ringa min vackra kompis Johanna :)! <3
Sedan dusch och lite tv :) Skönt med inte så mycket läxor i början av veckan, men de kommer mer , helt klart -.-..

Vi hörs senare :) kram

Sommar påväg!

ÅÅHH! Är så glad, sommaren är påväg!
Efter denna låååånga hemska vinter, trodde man inte att de kunde bli sommar asså!

Var och hämtade lilla systern på dagis förut, i en tunn kofta, så sjukt skönt!

Älskar vår och sommar, och bara för det lägger jag ut lite bilder fårn i våras/sommras, 2009 :).
Vilken årstid föredrar ni? Vår,sommar,höst eller vinter? :)








love


hemma

Hej allihopa!
Nu är jag hemma efter en ganska seg dag i skolan, men kul att träffa kompisar igen!
Hur har eran dag varit? :)




jag idag! Tröja från ginatricot!

såå sjukt härligt väder ute idag, när jag kom hem så gickj ga en mysig sväng med hunden och busade massor, skit kul! Tog en bild på han med, ni få se längre ner i  inlägget ;)

Nu ska jag äta,jätte hungrig! :)

Hörs.

LOve!


Godnatt världen!

Nu ska jag strax sova, uusch har sån skolångest..
vill inte ha läxor ,tidniga mornar och alltsådant!

Godnatt på er alla..

Love

Godnatt världen!

Nu ska jag strax sova, uusch har sån skolångest..
vill inte ha läxor ,tidniga mornar och alltsådant!

Godnatt på er alla..

Love

Godnatt världen!

Nu ska jag strax sova, uusch har sån skolångest..
vill inte ha läxor ,tidniga mornar och alltsådant!

Godnatt på er alla..

Love

Godnatt världen!

Nu ska jag strax sova, uusch har sån skolångest..
vill inte ha läxor ,tidniga mornar och alltsådant!

Godnatt på er alla..

Love

OOOJ!

besöks siffrorna stiger!
tack alla som läser och kommenterar!!!!!

Mysigt!

Hej igen! :)
Nu är jag iaf, lite, lite gladare än förut:P..

Har gjort scones som jag och min familj fikade med förut, och drack god varm choklad, himmelskt gott! :)
Nu sitter jag här och har skol-ångest inför imorn..hehe

Lyssnar på Rihanna och äter godis snören ;) rihanna är så sjukt bra altså åååh!
http://www.youtube.com/watch?v=rcptZWKHWbw&translated=1


haha, jag och mina godis snören ;). Ville inte visa mitt totalt osminkade och trötta ansiskte ..

hoppas ni har en bra kväll..

Love

trött

sitter här o är trött och fryser.
Är jätte fint väder, och här sitter jag.. ååh :(
orkar inte asså, usch. Skola imorn med, hur ska ja orka?

Sitter och Lyssnar på Avril Lavigne, hennes låtar påminner såååå mkt om typ förra året, wonderful.

har ni för er då? :) slår vad om att ni har roligare en mej!

gammal bild.. var så glad då, kan behövas nu..

LOve


Fresh








Är super fint väder ute med! ska nog gå ut lite senare..

see ya

...

är svårt att hitta rubrik ibland ;)..
Har suttit och sett twilight och ätit massa onyttigheter, och sedan degat framför tv:n..
usch vilket liv , men så blir det, sista dagen på lovet och allt..

Ikväll kanske det blir ridning som sagt, men tjejen som har hand om hästen kanske fick förhinder.. Men hoppas hoppas! :)

nu ska jag nog prata lite me syrran ;) hehe kram

Film

NU ska jag se på .....



!!

Höörs :D

tidigt

Go morgon! :)

Känns som jag är uppe väldigt tidigt idag ,haha.. men kanske är bra att ställa in sig till skolan imorn :/..
Såå tråkigt med sista lov dagen?
Vad ska ni göra idag då?

själv ska ja mest slappa nu , och ikväll ska jag rida, eller iaf åka och kola på hästen/hästarna jag ska rida :), kul!
kanske ska sätta på en film snart, twilight eller något. Har vart suegn på att se den massa dagar, fast har lixom inte hunnit, har ju sett den typ 7ggr, hehe :P

Har sjukt stor lust att läsa någon bra bok också, måååste till biblioteket! Är det någon som har ngt tips? :)

Nu ska ja vidare, bloggar mer sen! :)

Bjuder på en bild från igår...

webcam flum :P

bar låt--http://www.youtube.com/watch?v=3JV74i4yvcA&translated=1 

lockar och nagellack

skit bra låt --  http://www.youtube.com/watch?v=3JV74i4yvcA&translated=1
...

Hej alla!
Nu har jag lockat mitt hår, bara för skojs skull, älskar att fixa hår :)!
lockade bara några ganska stora lockar på varje sida, vart jätte fint faktiskt !
Fick en jätte bra locktång när jag fyllde år, det är en från OBH Nordica, såå nöjd med den!


Resultatet!

min locktång! :) <3

Nu ska jag lyssna på massa skön musik och måla naglarna! det gillar jag med. Använder h&ms eget nagellack, med färgen Pink mist, blir nästan genomskinligt, men med en touch av rosa ! jätte snyggt.


my nail polish! :)

kram!

boooring

sitter här och har tråkigt, haha! Känns som det är det enda jag gjort de senaste dagarna..
tack för svaren på hur ja skulle få dit en header förrästen! Men jag lyckades inte endå... åååh..:(

Vad ska ni göra ikväll då? Själv ska jag och syrran se "Jakten på julia", någon mer än jag som följer det?
Och kanske se någon film efter det, eller bara se om jag hittar något roligt tv-program...

hörs..kram


SÅÅÅ GLAAAD! :)

Pratade nyss med en tjej på telefon om en häst, eller några hästar, men i huvudsak en , som jag ska få som medryttar häst !!! åååh är så glad altså! Ska dit imorn kväll och träffa hästarna och sånt, och människorna! så kul! :) Rida också tror jag, haha :).

Saknar självklart min fina milla, men ska bli as kul o börja rida!! :)

Min älskade milla!<3

kram :)


SÅÅÅ GLAAAD! :)

Pratade nyss med en tjej på telefon om en häst, eller några hästar, men i huvudsak en , som jag ska få som medryttar häst !!! åååh är så glad altså! Ska dit imorn kväll och träffa hästarna och sånt, och människorna! så kul! :) Rida också tror jag, haha :).

Saknar självklart min fina milla, men ska bli as kul o börja rida!! :)

Min älskade milla!<3

kram :)


SÅÅÅ GLAAAD! :)

Pratade nyss med en tjej på telefon om en häst, eller några hästar, men i huvudsak en , som jag ska få som medryttar häst !!! åååh är så glad altså! Ska dit imorn kväll och träffa hästarna och sånt, och människorna! så kul! :) Rida också tror jag, haha :).

Saknar självklart min fina milla, men ska bli as kul o börja rida!! :)

Min älskade milla!<3

kram :)


hjälp?

jag har gjort en header till min blogg, ngn som vet hur jag lägger till den? :)

skulle bli sjukt glad om ngn beskrev hur man gjorde.. kram

Morning

God morgon! :)

Hur står det till idag? själv är jag lite depp över att det bara är idag och imorn, sedan är detta underbara lov slut :( vad har ni tillbringat detta lov med? :)

Själv har jag vart med kompisar, vart på bio, flummat, träffat mirjam och simon, vart sjuk,slappat och idag ska jag rida kanske! :) helt okej asså!<3 :)

Förövrigt idag som sagt, ska jag kanske åka iväg och rida min blivande medryttar häst/hästar, ska bara ringa henne som äger dem och prata lite, ska bli jätte kul! Har inte ridigt sen december!
Känns så tomt utan häst...

Nu ska ja sitta här en stund till o sen vet ja inte :)
Blogagr mer senare! Kram

åååhhhh

Ååååhh sitter här och är helt ...hittar inga ord!
Filmen var så underbar,hemsk,söt,vacker,tragisk och...allt!
Ska inte avslöja för mkt, mer att den var SJJUKT underbar! En av mina favoriter, helt klart. Rob Pattinsson är sjukt bra asså!! åååh!
Älskade filmen såå mkt! Grät och grät...

nu sitter jag här och lyssnar på musik, och är inne i filmen förtfarande.. hehe

avslutar med bilder fårn ikväll! Ha en fortsatt bra kväll!


Outfit:
Svart linne;Monki
Vitt linne;Cubus
Jeansleggings; H&M
Halsband;Glitter


Nya skor från H&M


söta jossan innan vi gick in till bion!


jag innan bion..


Saknad


Det finns inga ord för hur mycket jag saknar dej, dem har slitit bort min ena halva, dig.
Älskar dej finaste Johanna <3 Du är den vän alla vill ha, du vet typ allt om mig, du är bäst.

When i think of you i don't feel so alone.

Remember me

Plenerna ändrades för idag !

Har nyss städat mitt rum, skönt med lite fräsht!(y)
Nu sitter jag här och  har knaprat på lite godis, mumma...*såå nyttigt*

Istället för ungsdoms samling ikväll , går jossan och jag på bio och ser "remember me", med rob pattinsson..

Har hört att den ska vara super bra! :) ni som sett den, vad tycker ni?


Nu ska ja sitta här, sätta på lite musik och njuta av denna fredag!
kramar!


God morgon sunshines :D

Hello :)

God morgon, och hur e det med er?
Med mej är det rätt bra, är JÄTTE hungrig! hehe, ska strax gå neråt och äta frukost :)
idag är det bara grått och träkigt ute , så komemr antagligen bara sitta vid datorn, kanske sätter jag på twilight lite senare, är sååå sugen på att se den,även att ja sett den typ 7 ggr ! xd haha :) Ska försöka städa lite på mitt rum med ;), och knapra på fredags godiset jag köpt.

Ikväll ska ja på ungdoms samling,kul :)

bloggar mer sen :) pussar!

Music for every time

ååhh .. allt känns så himla nere..
Usch, förlåt för depp inlägg, men orkar inte.
wishes-super chick

Kikat klart på bella och tyra show ..
nu äter jag äpple o lyssnar på massa musik, naajs..

Musik är så sjjukt  underbart! Det finns för alla stunder, känslor och alltt, lyssnar jämt på musik! När jag är ledsen och arg är det särskillt skönt. Jag har vääldigt balndad musik smak, ett axplock av alla är tex, Lykke li, beyonce, rihanna, Superchick, owl city, coldplay, salem al fakir, lars winner beck, melissa horn , taylor swift osv ...

Ni märker att det är väldigt olika stilar och sådant. Vad gillar ni för musik och artiser/band? :)


Kvällsdepp

Chattar med en vän och ska strax se på bella och tyra show, sänds live ifrån tyras.se och blondinbella.se.

Känner mig väldigt nere.. usch..
Hoppas ni får en bra kväll! :))


Hästar

helloo :D
sitter här och bläddrar lite i ett nytt häfte ifrån hööks, en hästsports affär :).
Det får mig att tänka tillbaka tills den tid då man hade häst, saknar det SÅÅÅÅÅÅ mycket.. Då gick det mesta utav ina pengar åt till hästsaker, ridläger och annat häst relaterat, haha :)
Saknar hästarna och ridningen hur mkt som helst!

Ikväll kanske vi ska åka och kolla lite hästar en bit ifrån där vi bor,som ja kanske ska börja rida, kommer bli kul ..

Vad har ni för er ikväll/eftermiddag då? :)
såå skönt med lov!

Kommentera lite såhörs vi senare :)

Lilla jag

Just nu sitter jag och läser lite bloggar, åh bara älskar att läsa bloggar!
Det är något konstigt det dära, sitta och läsa om andras liv,tankar,åskiter osv... :) Men det ger så sjukt mycket insperation och tips, och det är så sjukt kul och blogga också! :)
Hehe, hoppas min blogg kan förbättras och bli bra :)...
Tycker iaf det är jätte kul och blogga,särskillt nu när jag fixat min kamera sladd :)..


Lilla jag :) för inte vet vem ja är :P


Rubrik

hejhej! :)
har tyvärr inte hunnit blogga de senaste dagarna..

Iaf, har hittat min mobilsladd, så ja kan ladda upp bilder nu!!! :) wihoo :)

Igår va jag och syrran och shoppade massa fint ! :) Jätte nöjd, kan bjuda på bilder sedan !

Idag blir det antagligen en slapp dag , skönt det med!
Och imorn ska jag vara med min fina vän Judith :)

bloggar senare :) kram!

Memories

åååååhh, vill gråta!
Det väcker så sjukt gamla och fina minnen att vara här! En sån undrbar tid som inte pågår längre...

Var nyss på en underbar ,flummigskrattig och fantastisk promenad med min fina vän Johanna W, även kallad virri virri :D ! <3 Älskar dej så mkt!

kram

Glad påsk!

Hej, och glad påsk! :)

Har spenderat påskafton och denna dag i gamleby, har vart med kompisar osv :).
Igår va ja med johanna m och hade super kul ,och på kvällen såg vi på film och hade jätte kul hos kristin, moa kom med!<3 sååå underbart! Väärsta vår med, så va ute o hade mysigt.
Filmen vi sig hette "Life as a house",en av de bästa filmer jag sett asså! Så gullig och sorglig!
Rekomenderas strakt!

Idag va ja på möte, och nu är ja i vårt gamla hus, ska va med johanna w om en stund!<33 såå mysigt!

Hur har eran påsk vart?

Love

.

önskar att allting var som förut.

Långfredag

Hejj :) hur e eran dag? vad har ni tillbringat långfredagen me då...?

Själv är ag fortfarande lite sjuk, men är bättre iaf. Har läst och sett på film hela dagen typ.. Mys och chill på hög nivå, haha! :)
Just nu ser ag på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" , så gullig!

Ikväll ska jag nog packa lite, ska till gamleby imorn.. <3 O sen skaja nog se mer på tv o käka påsk mys ;) .. Haha

min kamera sladd e borta, så har tyvärr inga nya bilder... och så e ja sjuk..

ja och några vänner <3

Film

hej igen...

Sitter och glor på tv:n och känner mig lite bättre, men mår fortfarande jätte illa..

Jossan och jag såg Greace förut, så gullig! och så såg vi halva new moon, alltid lika bra. Men ja somnade o sov bort några timmar, mådde verkligen skit, kunde knappt röra mej och de kändes som mitt huvud skulle sprängas...
Lite bättre nu, men inte mkt... ÅÅÅÅh , vill bli frisk..

Hur e de med er då? Har ni det bättre en jag?

skärtorsdag, 1:a april, snart påsk....

.... och jag är sjuk. Hur kul är det på en skala? 0,0000000000000

sitter här med huvudverk, illa mående och verk i hela kroppen och fryser, har säker feber:/

Tillngt roligare, har ni blivit lurade idag då? :P



haha kram

RSS 2.0