.Jesus hjälper den som ber om det.

Jag är så glad att jesus är verklig i mitt liv.
Som vissa dagar, som idag. och igår. och i måndags. När allting bara känns piss och tråkigt.
då kan jag finna tröst i Gud. Jag älskar honom av hela min själ, och han vill mitt bästa.
Han ahr sännt mej de bästa männiksorna runt om kring mig, även de dagar allt är svart.
han är mitt ljus

Ojsan saa

Hej alla vackert skapade människor!!

Nu var det, hm... 1...2....3... månader sedan jag bloggade här , och jag har ändrats så otroligt mycket,.
Jag har kommit på ett tema för bloggen, som jag är riktigt spänd på att starta!
Jag är så glad, för att på youth 2010, altså på höst lovet. Fick jag möta Gud på riktigt. Ochh han betyder verkligen allt för mig nu.Han är grunden i mitt liv.
Läs mina texter som dyker upp ungefär 1 varje dag!
Glöm aldrig att ni är älskade, så hörs vi imorn!


RSS 2.0