You broke my chains so i can lift my hands!!!! :D

Jag är fri.
Jag har fått det svart på vitt, det är bara du som kan sättta mig fri. Du och endast du.
Jag ahr aldrig tänkt så, men aldrig behövt utnyttja det.

Men mitt i min värsta nöd. Kommer du och räddar, helar och renar.
Allt blir nytt, tankar mitt huvud plågas med glömms bort. Allting blir nytt, det är endast du som kan göra så.
Jag älskar dej så ofantligt mkt, mitt hjärta vill bara prisa dej ehla tiden. Mitt liv är helt ditt!
Friden jag känner, lyckan och att allt känns så rätt.
Det känns liksom fysiskt, som om någon lyft av en börda.
Ett beslut har skapats, inga sådana hemska saker ska någonsin få flyga in i mitt huvud.
Jag förtrösta på mig Gud, han vill hjälpa mig, alltid. Förevigt.
Nu känner jag mig ren, fri och renad från alla fel , frimodigt kan jag prisa dej!

Love came to show us the way

Du ahr tagit orden ur min mun.
Allt som finns kvar är tankar
Tankar på hur det kommer bli, hur allt vill sig sluta, hur allting började och...på dej.
Du rubbade min bild, den som sakta var uppbyggd sten för sten, ihoptryckt och där för att stanna.
Men när du kom smälte du ner den, coh det som vart smält formade du om, bilden blev något annat, en tavla med andra färger.
Allt eftersom betydde du mer och mer, för varje minut fyllde medvetandet av dig rum i hjärnan, mer och mer.

känslan, är fantastisk och hemsk på samma gång.
Helt plötsligt en liten del av mig, så självklar, fast du inte är det.

tårarna rinner ofta ner för kinderna,
jag vet inte.


Hanging on to every word you speak

Satt och kollade tillbaka på måndarna då jag precis startat denna blogg.
Och HJÄLP. Jag blev nästan rädd för mig själv.

Vilken musik jag lyssnade på, självklart blev jag deprimerad.
Att jag inte insåg, GUD hade planerat det här. Det är såhär det ska vara.
Istället för att gräva ner mig i saknad, vfr inte anstränga sig lite mer för att bygga relationer md andra fina tjejer?
Att jag inte hade GUD som styrka , utan istället var jag fast i miiitt eget huvud, och egen kraft(och den är inte stor).

Jag mår dåligt över detta just nu, och vill inte att sådant här ska hända andra.
Självklart får man offra när Gud flyttar dig till rätt plats, de kan vara jobbigt. Men det blir ju 10 gånger värre när man inte ens hade den relationen med Gud som jag har nu, nu har jag min styrka i honom och vill göra hans vilja! Självklart skulle de vart svårt nu med, men jag har min styrka i honom, alltid. Min glädje är säkrad i honom!!!! :D <3 Även att jag saknar Gamleby tiden ofta, så är de ganska värt. Det är Gud som har planerat detta. Och mina vackra fina fantastiska vänner i gamleby hörs jag med jätte ofta och ses :)
Och sedan har jag ju mååånga nya underbara fantastiska sjukt fina vänner här jag bor nu :), lycklast ever!<3

Gamla bilder från början av tiden här :)...





bilder från nu :D



1. jag ,judith och maria<3
2.Jag och amanda :) <3




VÄÄÄÄÄRLDENS FINASTE KLASS!!!<3


RSS 2.0