You broke my chains so i can lift my hands!!!! :D

Jag är fri.
Jag har fått det svart på vitt, det är bara du som kan sättta mig fri. Du och endast du.
Jag ahr aldrig tänkt så, men aldrig behövt utnyttja det.

Men mitt i min värsta nöd. Kommer du och räddar, helar och renar.
Allt blir nytt, tankar mitt huvud plågas med glömms bort. Allting blir nytt, det är endast du som kan göra så.
Jag älskar dej så ofantligt mkt, mitt hjärta vill bara prisa dej ehla tiden. Mitt liv är helt ditt!
Friden jag känner, lyckan och att allt känns så rätt.
Det känns liksom fysiskt, som om någon lyft av en börda.
Ett beslut har skapats, inga sådana hemska saker ska någonsin få flyga in i mitt huvud.
Jag förtrösta på mig Gud, han vill hjälpa mig, alltid. Förevigt.
Nu känner jag mig ren, fri och renad från alla fel , frimodigt kan jag prisa dej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: jag veet, sen dess har jag älskat den! de va du som fick mig att hitta den :D

2011-07-21 @ 11:42:44
URL: http://missmarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0