Sen jag träffade dig. <3

Jag har alltid trott så mycket. Inte tillåtit mig sjölv känna. känna som jag känner för dig, det har aldrig funnits någon att känna så mt för somjag känner för dig. Jag skulle kunna älska dig, de gör jag , men mer än det. Den kärlek som tar oss vidare. Hela ditt du får min kropp att skena, min puls och mitt hjärta slår så hårt jag tror jag ska sprängas. Fjärilarna är galna i min mage och rysningarna och välbehaget i min kropp går inte beskriva med ord. 
 
Du var så himla otippad från första början. Jag kunde aldrig tänka mig det. Men något hände. 
Du är den finaste jag vet, helt ärligt. Helt sjukt hur mycket man kan gilla någon. Du är så undrbar och söt och allt. Dina ögon och ditt leende får mig att dö. Om du ändå vore min.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0