stay on the sidewalk

The luckiest girl on the planet..hahaha nää,...livets största lögn.
 
min kärlek till one direction e lite förstor. väntar på ett sms från min bff. vill vara på alla anda ställen utom här just nu. Längtar till nästa vecka. längtar till ett annat liv. så kul att när allt blivit bra så förändras allt o blir botten, fast ta de lugnt, jag är för van så de gör lixom ingenting. vill gå i ide tills efter jul eller nåt. här klagar man för full hals men de e  ju ingen som läser denna blogg endå så va spelar de för roll? ibland får jag en så stor klump i magen så jag inte kan andas, ibland, ganska ofta, genomsyrar ångesten och paniken hela mitt liv och lägger sig som en dimma runt mina sinnen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0