lets get crazy

Jaha, då var vi där igen då. Förvirring och dilemman. vad i hela världen ska ja göra? Allt känns åt fel håll. Jag har så fina människor omkring mig och de är fantastiska. Men min bästa vän, min bästis, min bff, min fbff, min syster, min tvilling by heart och biff bor päckel 1000000 mil här ifrån känns de som. Varför vi, varför!?! de finns tr miljarder människr som skulle kunna flyttat istället för mig. Varför jag? de är min största fråga för tillfället. Snälla, ta mig här ifrån. Alla måsten och krav stiger mej över huvudet och kväver mig stilla och steg för steg. Varför ska man tvingas till saker i skolan, behöva va nervös, behöva bäva för en vanlig dag? Vet inte om det är hälsosamt att sakna någon så mycket som jag gör. Det kan verkligen inte vara det. mår päckel illa och får ont i magen. Vill bara att min bff ska va här. Nu skriver ja verkligen allt som kommer upp ur huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0