I loved him so. It's hard to move on.

Myser runt i mjuka prickiga byxor. Musiken fyller hela mitt sinne. Andas in och andas ut. Är inne i ett skriv mood, och jag älskar det. Alla känslor jag lagd undan, trott jag glömt, kommer fram. Vill ut och upplevas. Jag säger idrån men de är för starka. Jag kan inte kontrollera det , känslorna jag så länge tryckt undan kommer upp i till ytan, omfamnar mig, och jag gillar det inte alls. Känner mig obekväm i min egen kropp. Utan att veta vad som kommer hända , så på något sätt tar jag mig fram.

Känner mig tom men ändå så full. Tomheten efter ett abrupt slut, ett oväntat för tidigt slut. Saknaden efter människor i varadagen som inte syns längre. Man förstår inte riktigt, känner sig så tom.
Man känner sig på ett sätt full. Full utav alla erfarenheter. Lärdomar. Ny vishet. Ny styrka. Kanske mer mognad. Förändrad som människa. Massa nya sånger, ord och tankar.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0