A love story

"Mitt hjärta är lite fullt. Fullt av dina hjärtslag, fullt av mina känslor.
Jag har så ofta undrat hur de ska kännas, om de kan va möjligt eller för alla. Att få bli älskad av någon som du. Med den kärlek du ger med ord och gärning.
Jag trodde kanske inte  helt de va möjligt, längst längst där inne trodde jag kanske att de inte gällde mig. Skulle jag någonsin få bli så där galet kär. Sådär så de gör ont och man kan bara tänka på honom. Jag visste att de gick, men trodde kanske inte det gällde just mig. Vågade inte hoppas.
Men jag fick bevis. Jag finner inga ord. Du tog mig med storm. Uttryck som att "smälta inombord", blir knäsvag, eller vara förlorad och såld förstod jag nu lika bra som hur jag går. Det blev vanlighet.
Och du. Åh du. Hur förklarar man den mest perfekta på hela jorden? Det borde inte gå. Och för mig går det inte. Du är så fantastisk så det inte finns ord tillräckligt för mig. Gud skapade den mest perfekta, och jag fick honom. Jag förstår verkligen inte hur man kan känna såhär. Så lycklig. Så full. Så vacker.
Du och jag, hand i hand, en dröm. "

Liten kärleks historia jag fick insperation till att skriva just nu. Har inget alls med mig att göra. Men somsagt. en liten historia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0