du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Förlåt för att jag älskar dig.Förlåt för att jag alltid vill ditt bästa. Förlåt för att jag finns där för dig hela tiden. Förlåt för att jag tänker på dig och att jag skulle göra nästan alltid för att du ska må bra, att jag sätter dig först igenom allt. Förlåt för att du är den människa jag är helt mig själv med, förlåt för att jag känner mig som tryggast med dig, att allt känns bra och att du får mig att må bra. Förlåt för att du får mig att orka.Förlåt för alla sms, förlåt för alla telefon samtal och alla medelanden. Förlåt för att du är den människan som känner mig bäst, förlåt för att du är den människan som känner mig utan och innan, förlåt att jag berättar precias allt för dej.
 
Förlåt att jag alltid kommer älska dig mest, vi brukar kalla oss tvillingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0