vi behöver bra dagar!

Bra dagar är helt enkelt så....BRA.
Bra dagar är de som ger än den där underbara känslan av väl mod.
Bra dagar ger mig hopp och ännu lite mer motivering, till att fortsätta.
Bra dagar är för mig, en del av vardagen, men kanske inte för alla.
Bra dagar kan förändra hela ditt du just för stunden.

Denna dag har varit just bra. Kanske inte helt fantastsk, men otroligt bra!!
Faktroerna som lett till detta har varit mina totalt bästa kompisar, okej lektioner och mycket mycket skratt!
Skratt och leenden, det bästa.

Efter skolan så hämtade Mamma mig, och vi åkte och åt, och efter det hade jag utvecklingssamtal.
Nu för tiden tycker jag det är gamska kul och ha det. Liksom se var man ligger och så. Det mesta såg fint ut tycker jag, så jag är nöjd.
Här hemma har jag gjort läxor, och nu lyssnar jag på musik, och fattar inte hur klockan blev så mycket? Är inte en minsta gnutta trött. Och imorn har jag lovsången på chapel med, trots min halsont. De får hlt enkelt gå som det går... (Y)

Sammanfattningsvis så är livet så bra, Gud är så underbaroch livet är  underbart. Det är ju bra.. ;)

Ha det super nu! Be blessed!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0