Sjukling!

Hallå där, är allting bra?

Jag gick till skollan i morse och var på topp, men det blev sämre och sämre. Jag var tvungen att lämna skolan efter lunch, då jag hade galen huvudverk, feber, ont över allt och sånt.
I jesu namn så ska det bli bra tills imorn, för jag orkar inte sitta hemma.

Men jag hade en bra dag, otroligt bra faktiskt! Förutom sjukdomen, som jag mer och mer fösökte tränga bort..
Vi hade engelska först, då vi började se på en film.

Sen hade vi ett underbart chapel, då pastorn predikade om att din tro ska och syns på dina gärningar och hur du strålar ut.
Det var otroligt bra! Så viktigt.
Han pratade tex, att när man blir frälst och börjar tro, så förändras hjärtat. Man börjar tala annorlunda, agera annorlunda i olika situatoner och använder tex händerna till annat. "De hjärtat är fullt av, de talar munnen"
Så bra, och man blev ännu mer pepp. Jesus är bäst! :D

Nu sitter jag och lyssnar på mycket skön musik.
På min spellista finns just nu:
Coffey Anderson
JJ Heller
Superchick
Lovsånger utav olika slag
Francesca Battistelli

Underbar musik, med underbart budskap. Man ska fylla sig med rätt saker.

Här kommer två bilder ifrån dagen, på mig och mina UNDERBARA vänner Maria och Judith. Vad skulle jag göra utan dem? Ni är så underbara, betyder så mycket! <3


<3 love <3

Ha en underbar dag, be blessed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0