Nytt är bra

Hej där!
Nu var det otroligt länge sen jag lät mina fingrar springa över tangent bordet!
Jag tröttnade på min gamla design, och blev lite av en annan människa...
Jag hoppas att jag nu ska kunna fortsätta blogga något/några inlägg per dag, och jag är så taggad! De kommer bli så kul!
Jag kommer blogga mycket om min tro, Jesus som har frälst mig, han är en otroligt stor del av mitt liv. De kommer också bli lite (mycket) av en vardags blogg där ja skriver om tankar, funderingar, tråkiga  saker, roliga saker och mycket mer som dyker upp i mitt huvud!
Skönt att börja på nytt liksom!
Om ni vill läsa gammla inlägg ja skrivit, så är de bara o bläddra bak i arkviet. Denna blogg har funnits i ca 1 år, med ett upphåll från november till mars 2011 :).
Hoppas ni ska gilla det, kommentera och tyck!

Be blessed, Love from Rebecca :)

Jag ser nuför tiden ut såhär :)

Den underbara designen har min underbara vän Johanna hjälpt mig med!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du är såå fin becca!! jag älskar att läsa din blogg!! puss <3

2011-03-26 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0