Nanananaana

Helluu :D

Har ni alla hat en bra dag? :)
Själv har jag haft en super bra dag.
Skolan var bra, vi fick sluta tidigt idag också.
Efter skolan drog jag med min underbara och älskade vän Maria ner på stan! :)Vi shoppade lite och sedan satte vi os på MAX och pratade i massor! :)
Såå mysigt, tack för dagen!

Det var västa vår vädret idag, det gjorde mig så galet glad! Vår känslor i helakroppen, det är den bästa känslan som finns, nästan. Tänk att Gud vet allt, att han ger oss våren, och vi bara älskar det. Bara det är godhet liksom! :D <3
Åkte och handlade mat med mamma, och när jag kom hem åt jag.
Efter det tog jag tag i min läxhög. Gjorde engelskaoch gjorde min dikt analys. Kul faktiskt.
Lyssnade på underbar musik undertiden, jag skulle inte kunna leva utan musik.. FATTA VAD TYST!?
Musik är något fantastiskt, helt underbart, ifrån Gud! All ära.

Glämde såklart kameran idag.. Men jag ska bättra mig, vill ju visa dagliga bilder liksom. Samt ska jag börja tipsa om musik , böcker och kanske filmer :).
Ha det otroligt bra nu allihopa, jag tänkte sova nu!
Be blessed kram Rebecca


Gammal bild på mig och min kära gitarr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0