Möjligheternas Gud

Hallå där alla fina, hur tillbrinagr ni denna söndag?

Jag är nyss hemkommen från ett fantastiskt möte och efter det fikade jag och syrran, gotteligott!
Sen gick vi och strosa lite i bokshoppen..

Jag älskar söndagar. Det märks verkligen att det är vilodagen. Man laddar upp inför veckan, med underbart möte på förmiddagen, skön gemenskap efteråt och när man kommer hem äter man god middag och sedan fixar allt praktiskt inför vecka, slappnar av i varenda liten del och tar ny sats inför veckan som kommer.
Njuter av den sista kvällen innan måndagen, då vardagen och allt vad den tillhör börjar.
Jag ser inte vardagen som något negativt precis, men de är ju skönt och vara ledig också, men om man alltid var ledig , då skulle man ju inte uppskatta det. Right?
Så ja, hur brukar ni tillbringa era söndagar? :)

Känner för min del att denna vecka komemrbli ganska hektisk, fast mest de första dagarna..
Saker som kommer hända är tex. cellgrupp, mycket läxor, nationella prov, stan emd en vän, ungdoms möte oh till råga på det, så är jag förkyld! Men Gud är med mig och då kan det inte bli annat än bra! :)

Har tycärr inga bilder från idag, men här kommer bilder som ger mig insperation, färger jag gillar och sånt jag tycker är vackert.







Bilder ifrån google.

Be blessed ! Kram Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0