Ljuspunkter

Hej hopp!
(va roligt,  statisktiken stiger, blir så glad! :D)

Jag har tänkt på hur mycket saker, en helt vanlig dag som gör mig glad.
Det är som små ljuspunkter , som kan rädda en i sista sikund, eller bara för att göra en lite allmänt glad.
Jag är så otroligt tacksam för sådant. Ibland när jag tänker på det, så sprids et ett stort leende över mina läppar. Jag blir så tacksam, till alla underbara människor som gör mina dagar så otroligt bra, att Gud satt mig på den plats, den stad jag älskar och har gett mig de otroligt fina människorna. De är nåd, det är Guds kärlek. Hon visar den igenom sig, men också igenom andra människor. Tack för att ni finns, utan er hade de liksom inte gått.

Saker som gör mig glad och kan förgylla dagen kan variera grovt för mig, de kan vara tex; fina ord, en godis, en kram, bra betyg på provet, ett bönesvar, tänka på Guds kärlek och nåd( de gör mig gladast!) eller en fin dag på stan med en vän! :)
Detta är bara ett axplock, men ändå en inblick.
Så, ta vara på ljusglimtar, de är sådant som förgyller..

Nu ska jag ta och äta något, och ikväll bär det av till Ungdomsmöte, SOM jag längtat!
Be blessed :)
Kram Rebecca


Två av dem som är bra på att förgylla mina dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0