jobbiga besked

Jobbiga besked är hemska.
Det gör lika ont som ett slag.
Man vill blunda och inte tro det är sant, men man inser fort att det är som man får höra.
Det gör så ont. Man gör det bästa för att orka med resten utav dagen.

Ja, trots detta som hände idag. Blev det fler possitiva händelser, och jag har Gud och gå till. Annars hade jag inte vart vid mod nu precis. Tack Jesus för din omsorg.<3
Sen jag kom hem i efter middag har jag pluggat, ätit, chattat duschat och pratat med fina vänner på telefon.
Det gjorde mig glad! Gud är God.
Nu tänkte jag lägga mig :).
Be blessed!!!<3

Jesus, jag vill leva mitt liv för dej.
Jag älskar dig. Mest av allt.
Du betyder precis allt för mig.
Mest av allt.
Jag kan offra allt för dig.
Jag är lyckligast med dig.
Du är underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0