Jag vill va' glad jag vill jubla i dig

Jag är glad.
Min spotify funkar.
Jag lyssnar på Francesca Batestellis nya album!!! Så sjukt fint, jag ryser, älskar sådan musik.
En liten gömd dröm inom mig är att en dag också kunna sjunga sådär kraft fullt, för att ära min Gud. Hon riktigt lyser ut Jesus, i detta fall genom sin röst.
Ikväll är de också ungdomsmöte, bara tanken gör mig galet glad. Det är så underbart, särskillt lovsånge, ja skiulle kunna stå förevigt. Det är den bästa stunden i mitt liv. Jag försöker leva i en lovsång. Kan man säga så? Jag antar det.
Jesus är mitt hopp och min räddning, är inte det minsta tacket och leva mitt liv för honom! :D

Förlåt om jag bara svammlar, men ja är så glad, hoppas ni alla har det jätte bra ni med!

Kram från Rebecca :D

Kommentarer
Postat av: Johanna M

Jag älskar francescas nya album asså!! så himla bra :D och lovsång är verkligen toppen, det gör det så enkelt att komma i kontakt med gud och bygga på sin personliga relation med honom :D så härligt!

vill också tillägga att hörrudu becca, du sjunger som en ängel redan! det ska du veta <3

2011-03-26 @ 15:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0