Alive

Japp, jag lever!
Dock så har jag legat helt däckad de senaste dagarna..
Har haft ont i varenda muskel, inte skönt.
Det börjar gå på bättringsvägen nu, men inte helt bra.
Får se om jag går till skolan imorn, jcg vill de, men aja, jag kan inte styra över sjukdom tyvärr, men de kan GUD!!<3 I jesu namn ska de bli bra!

Har suttit här hemma idag och snörvlat och kollat på play ifrån möotet på Livetsord, såå bra!
Tack Gud för play, när man inte mår speciellt bra och måste va hemma är de kanon.
Har inte mycket mer att skriva, återkommer nog senare :)
Be blessed :D


Super gammal bild  på mitt öga :P
...Och förrästen, tack för de fina kommentarerna! Fortsätt :D, Jag blir så glad!!

Kommentarer
Postat av: anne '

du har sjukt vackra ögon ! :) <3

2011-04-07 @ 20:41:05
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0