satsa på framtiden- det är där du kommer leva

Du har en frramtid för mig, stora planer för mitt liv
Du vet mig utan och innnan,
du känner mina drömmar och vill att mina val ska vara enligt din vilja.
Det är otrooligt,
du tänker på allt, du har kartlagt min framtid, vill att jag ska lyckas väl i allt.
Min kärlek till dig är den största kärlek jag någonsin kmr ge till någon, jag är din.

Mina drömmar ,planer och mål är många.
Jag vill för mycket, jag vill börja nu.
Jag vill så mycket,
ideerna sprutar, kreativiteten är för stor
lådan exploderar snart, mitt jag  vill ut
mitt egna liv, med Gud i centrum
Källan till min kreativitet , min styrka och min borg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0