YOU ARE THE REASON

Idag är en sån dag jag är lite trött på saker. Jag är trött på att va trött på saker. Är de bara jag som känner den känslan ibland?
Idag är också en sådan dag då ena stunden är helt fantastisk och andra sekunden vill man bryta ihop, man vill skratta och man vill gråta på samma gång.
Idag är också en dag tankarna snor ihop sig och man bara vill slita söner insidan av hjärnans jobbiga tankar och sortera och sätta dem på rätt plats.
Idag är också en dag jag vill hjälpa alla fattiga barn och människor som lider, åka till de länder som behöver hjälp och skänka hur mycket pengar som helst, men man kan inte resa och kommer inte på något tillräckligt bra sätt att få ihop pengar, man får inte ens de "uppdrags jobb" man velat.
Idag är en sådan dag jag skulle kunna fortsätta med sådana här meninar i oändlighet.
Idag är en sådan dag jag hade velat blogga om något fint och bra , men iställer skriver jag något som jag inte borde och folk får konstigt intryck av mig, av någon jag inte är.
Usch. Förlåt. jag ska bättra mig. ska först bara komma över denna dag.
Tur att Gud är med mej, och hjälper mig, för jag orkar verkligen inte nu, jag kastar mig på han, han vill hjälpa mej, det är otroligt, att han älskar mig så! Åååååh jesus vad jag älskar dej!<3


så här känner jag just nu.
fast skillnaden är ju att jag jagv otroligt glad på denna bild, de va lov och livet lekte.
MEN SLUTA DEPPA REBECCA, de blir bra, Gud är med dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0