Writing about nothing! (och tack för kommentarerna!!)

Just nu har jag bara lust och skriva.
Långt och länge, om inget och allting, men inget djupt, bara vissa delar.

Jag vill skriva till musik, min sköna spottify lista rullar på just nu.
Låten för tillfället är "inför din tron", så vacker, så speglande, så jag vill att mitt liv ska vara. Inför den högstes tron.
Varför börjar man tänka så mycket på kvällen?
På lyckan , på sorgen och på livet?
Vilket stort gladd och skillnad det är mellan lycka och sorg,
att vara ledsen eller glad. Ena sikunden skrattar man och andra tar livet vänding och man börjar gråta.
Är det livets gång eller händer det av en mening? Ja tror både ock.

Tänk att livet är som ett pussel. Bitar ska in på rätt plats, helatiden.
Vissa bitar bara faller dit lätt och enkelt utan att märkas,
medan vissa måste man hoppa på, riktigt ta i, tänka ut hur man ska lägga dit den och sedan fixa det på alla möjliga sätt. Men tillslut går det, för att det finns en plan för sitt liv, som Gud själv format, hur coolt? Otroligt underbart fantastiskt otroligt bra!!!

Nu när jag sitter här efter en otrolig dag, lyssnar jag på otroligt bra musik!
Musik är en så sjukt stor del av mitt liv.
Den finns alltid där,
Musik är någor jag älskar otroligt mycket.
Den påverkar en oxå mycket, så jag tänker noga på vad jag lyssnar på, jag vill lyssna på musik till Guds ära, men bra budskap!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0