UNDERBAR DAG

Hej allihopa. Har ni haft en bra dag? :))

Jag har haft en toppen bra dag.
Runt 1 åkte jag och min underbara syster in till stan,
det var sjukt underbart sommar väder!
Med bara kofta och linne shoppade vi loss, åt god mat och drack lyx shake vid ån!
Helt fantastiskt mysigt!

Efter det åkte min syrra hem, och jag begav mig mot cell gruppen!
Jag älskar cellgrupp, så mycigt och roligt!
Vi fikade paj, snackade, hade en underbar bönestund och vi pratade om påsken( som jag ska skriva ett inlägg om senare..)

Denna vecka väntar ett underbart påsklov. Jag ska njuta, ägna tid åt Jesus, va med underbara vänner, va med min familj och (plugga).

Låter så fint, tack Gud för lov <3!

 

Be blessed <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0