Sunday

Hej alla vackra!!

Denna dag har varit så otrolig, så bra, så bäst, så fin, så glad och så underbar!
Jag vet att jag sagt det innan, men söndagar äger!
Jag blir så glad, jag känner sådan frid, sån glädje och sådant lugn, det kan inte bli bättre!

Morgonen började med möte, underbart budskap om bön, fantastisk lovsång och så underbart och tillbe vår levande Gud, så bra, helt bäst!
Efter det fikade jag, och mötte mina vackra vänner, vi satt och snacka, skratta och fika. Mysigt.
Efter det så åkte mamma och jag hem,här hemma har jag fixat mina läxor, kemi och religon.
Sen suttit här vid datorn ett tag, och förälskat mig i JJ Hellers låtar, lyssna för allt i världen!
Dem är så underbara, så vackra!! :)

Mina favoriter är:
Love me
When i'm with you
Small
Your hands

Nu tänkte jag spela lite gitarr, något jag tycker är otroligt roligt, om ni inte visste de, så vet ni det nu :D.



gammal bild.


Du ser igenom,
du ser förbi
allt de jag skapat,och försökt bli
mitt liv är en öppen bok i din hand.

Utan dig blir hösten för alltid kvar,
utan dig blir frågorna alldrig svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0