ingen blogg lust!

Hej alla fina!
Har ingen blogg lust alls idag, tyvärr.
Men tänkte ändå skriva en liten hälsning.

Har vart så otrolig glad idag, så tacksam och helt lyrisk!!!:)
Jag har en underbar klass, underbara vänner, jag har Jesus som frälst mig och allt är så underbart.
Kan de bli bättre? <3
De känns inte så just nu!

Lyssnar på This beautiful repbulic nu, så bra!
"Learning to fall" är en så bra låt, om Guds underbara nåd, jag skulle inte klara mig utan den, de kan ingen.
Jesus du är så underbar!

Nu ska jag duscha, och sedan sova! Pussis!


Herren är min herde, mig skall inget fattas.
Han låter mig vila på gröna ängar och för mig till vatten där jag finner ro.
Han vederkvicker min själ och för mig på rätta vägar för sitt namns skull,
Idel godhet och nåd ska följa mig i alla mina livsdagar!
AMEN !!:D

Jag har min glädje i herren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0