En vän är alltid en vän. Och aprilskämt.

Hej kära blogg! Hur mår ni bakom skärmarna?
Jag har haft två fantastiska dagar, som jag tänkte berätta lite om, och bilder kommer i slutet..

Fredag:
Då kom den dagen , 1 april!! Såå underbart, nu ska våren börja.
Men, som vi vet så är 1a april det datum man lurar varandra.
Och i skolan blev jag, och klassen regält grund lurade!

Tidigare i veckan så fick vi lappar av vår rektor om ett studie besök på en moske.
Alla gick självklart på det först, och mycket protester skapades.
Vi undrade varfor vi skulle till en moske, utöver skoltid, med en guid och från en kristenskola, ja de låter lite knäppt.
Många i klassen hade vid det laget att vi skulle samlas, börjat bli otroligt sura och allt möjligt, pga att detta besök, och många sa att de tänkte skolka.
Och när vi väl samlats i klassrummet allihopa, stog såklart mina kära vänner framme vid katedern och förklarade så fint att vi blivit lurade, och att de självklart inte var något moské besök. Snacka om mycket prat, upprörda miner, förvåning och skratt det blev över det. Hahahahahaha!!!

Efter skolan, så åkte jag, Josefin och bella till stan.
Vi hade otroligt mysigt, och tiden spenderades med;
Ätande på Jalla, mysig shopping, juice på Waynes, skratt i massor och mys. Otroligt bra!!
När vi hade hållt tiden ut i stan, så åkte vi hem och åt, bytte om till myskläder och såg på filmen "Kärlek och fördom", okej film och till de åt vi onyttigheter, sedan snackade vi långt in på natten, otroligt mysigt!

Lördag:
Idag altså!
Vi vaknade runt halv 11, då segade vi oss i sängen, sedan bestämde vi oss för att baka chklad muffins med glasyr. De blev otroligt goda, och medans vi smaskade i oss dem, såg vi en av de bästa filmer som finns-Titanic! <3 Efter vi sett den var vi alla helt inne i den, och ville ha en kille som var so jack, hahah!
Efter vi sett den segade vi bara lite på mitt rum, och hängde på facebook, och lite över sju åkte bells hem.. :(<3

TACK BELLA OCH JOSEFIN FÖR VÄRLDENS BÄSTA DAGAR, TACK GUD FÖR UNDERBARA VÄNNER!<3
Imorrn blir det något jag älskar, nämligen möte, oh vilken fantastisk helg!
Här kommer bilder ifrån dessa underbara dagar!




 

Hoppas ni också haft en bra helg, och att den kommer fortsätta vara bra!

Be blessed!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0