En stund med Jesus <3

Sitter här med datorn i knät och tänker igenom denna dag, jag är så lycklig, tillfreds.
Guds kärlek strålar igenom männikorna jag ahr omkring mig, familj och vänner, GUD är så GOD!<3

För en stund sedan var jag ute på min dagliga prommenad. Jag har gjort det till en stund med Jesus.
Med underbar lovsång i lurarna, i Guds underbara natur, så vackert och så stort, böner har betts ur min min och jag har kännts han kärlek, chans att koppla bort ALLT annat och fokusera, så underbart.

Nu mår jag prima, sitter i ett mörkt mysigt vardags rum, skön spottify musik varvas med lite greys and atomy.
Jag är lycklig, jag har underbar familj, jag har underbara vänner och en FRÄLSARE!
Tack vare korset, det påsken handlar om. så viktigt !

Ha det underbart, be blessed <3

Kommentarer
Postat av: Johanna M

Asså becca, jag vet att jag har skrivit detta förut, men jag ääääälskar att läsa dina texter!! blir såå pepp och uppmuntrad :D Du är underbar min älskade vän!! <3 Ses snart ;)

2011-04-23 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0