Nostalgi

Åååååhhh sitter och kollar på bilder, gamla blogg inlägg m.m. från förra året och ennu längre tillbaka.
SAKNAR allt!

Har suttit och kollat på tusentals häst bilder, och texter om min underbara häst millan som är utlånad nu.
Tänk så lycklig  jag var.
Hade värdlens finaste ponny, och vi var som bästa vänner, jag älskade henne så högt, de gör jag nu med.
De känns som en alldeles för viktig del av mig har slitits av från min kropp.

Hon var de som lyste upp när jag kom hem, underbara galopp turer, promenader och allting!
Kan inte förklara allt, men det var kärlek, ren kärlek. Hon kommer alltid ha en så n fin plats i mitt hjärta, och hålet kommer förevigt bränna i hjärtat. vi har så fina minnen,hela 5 år.

Och mina underbara älskade vänner !
Ni är livet, och var de ennu mer då. När vi träffades varje dag och delade allt, allt var så problemfritt, och vi skulle alldrig skiljas åt, inte så snabbt. Vi var tajtare en några andra, och vi bråkade alldrig i princip.
Ni är dem som gjorde min dag, fick mig att stiga upp ur sängen,  fick mig till ett leende på läpparna.
ag älskar er så mkt, och komemr vara evigt tacksam för att jag har er.
När jag flyttade, känndes det som om mitt liv försvann, som någon brännde ett hål igenom hjärtat...
Ni kommer förevigt vara saknade, coh jag har fällt 1000000000 tårar för er. Ni är bara bäst!
tack för att ni gjort mitt liv bra, hindrat mig från att deppa ihop, allt.
Alla minnen vi har är de bästa i världen ! <3

Some pictures..













Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Vad roligt att du tycker om min blogg och jätte kul att du svarade på frågan, jag blir så nyfiken på alla som läser min blogg, men det är inte så ofta folk kommenterar :)

2010-03-30 @ 18:58:05
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0