money

imorgon får jag pengar, hehe :)
och jag har några saker ja bara MÅSTE ha, känns de som.. :P

några:
1. LÅNGKLÄNNING!
asså de är ju typ värsta inne nu? o jag tycker de är såå snyggt!
Förut va ja inte så för de, men nu när alla går omkring i det så ;).
har sett ngra snygga på h och m.
2.LINNEN!
3."BYXDRESS?"
asså ett sånt där linne som sitetr ihop med shorts ;).. JAG BARA ÄLSKAR DEM!!!
har blivit kär i en på cubus, får se om ja köper där, har även sett snygga på h och m.
4. BRÖLLOPPSKOR!
min syrra gifetr sig om 2 veckor, och ja ska köpa ett par super fina skor jag hittade på dinsko.
Love them!



Sandalette

(nte de saker ja kollat på, men annat ja tycker är snyggt.)

nu ska ja ut i solen igen,puss

Kommentarer
Postat av: kristin

:O byxdress e jättegulligt :D vart är den på bilden ifrån? :) miss u<3 kram karak ;)

2010-06-19 @ 16:29:04
Postat av: rebecca

hihi, ja de är sååå fint! asså ja vet faktiskt inte vart just precisden dressen är ifrån..

miss uuu<3

2010-06-19 @ 16:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0