Frustrerad

uusuch, nu måste jag skriva av mig lite.. men först, min dag;
idag har ja bara vart hemma typ.. gjort pizza med mamma, ätit massa onyttigt, gråtit lite, tänkt alldeles för mycket och missbrukat datorn.. hehe

men iaf. är de bara ja, som ibland får dagar ja bara är såå frustrerad på allting, coh verkligen inte orkar
att allting är samma jämt?
jag vill bara stanna hela tiden och fixa om allting, o nu går ju självklart inte de.
istället bara sitter ja här och tänker, alldeles för mycket.
ja får panik och ångest såfort ja tänker såhär.... VA SKA JA GÖRA. ja orkar inte.

så nu sitter ja här med mitt äckliga hår som rä i stort behov av en plattning, mina vänenr är 30 mil bort, uppsala folket vill nog inte vara med mej? inge bryr sig ju , är jätte trött och känenr mig såå tjock.

förlåt för deppet, ska sluta!
hopaps ni har en bättre dag en mig!
loves<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0