Blogga

Hejsan allihopa!
usch vad oaktiv och deprimerande blogg jag haft nu de senste månaderna, men nu är det sommarlov, och jag ska försöka börja lblogga mer ordentligt och oftare!

Idag ahr jag haft en sommar dag i höstvädret.. öööh. passar inte ihop !haha.
DEt är grått ute och har regnat. Mamma o jag var till stan, köpte en jätte god sallad ja åt till lunsch, åt också jordgubbar..MUMS! och sen så har ja suttit vi datorn och käkat goda kex,haha..
mår inte så jätte bra idag.känner mig lite krossad och vill helst gråta. men a, det är komplicerat. ska vara glad nu!
Ikväll tror ja de blir att se på film? eller kontakta en kompis?
har go' lust o bara sitta o prata med en kompis. <3
i veckan ska ja emst njuta av mitt lov, sen på onsdag KANSKE ja ska på läger, annars åker ja till gamleby i helgen!<3 sååå mkt ja saknar mina underbara gamleby kompisar, dem bästa!!!<3
LOVE from beccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0