We love untill we bleed. Dear dairy

När ni kommenterar, snälla, skrv epost eller blogg adress annars kan ja inte svara!! :( tack <3

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kära dagbok.

Ibland är livet inte lätt. Men jag har äntligen förstått endel av det, en ganska liten del när man tänkerefter. Men de är jag glad för.
Många år, eller iaf sen högstadiet har jag trott de är fel att gilla skolan, man får lixom en nördstämpel.
Men sedan jag flyttat har jag förstått att de verkligen är tvärt om. eller inte tvärt om, men de är iaf inte som de första. Visst ja blir sjukt trött på skolan ibland, ganska ofta faktiskt. Men vissa ämnen är faktiskt väldigt roliga.
Så är det, och jag står för det. Thats it.

Jag har också märkt att jag är en tjej som verkligen behöver rutiner och mål, struktur och ordning. Tro det eller ej, men så är det. Thats me.
Nu när ja köpte glas ögon kom jag också till en gräns, ja orkar verkligen inte. Inte bry mig om vad alla andra tyckte hela tiden, passar ja varkligen i dem här? Egentligen menas det med; va ska alla andra tycka?
Jag sköt bort de tankarna fullt. Jag verkligen orkar inte det längre. Ofta är de bra och följa hjärtat och veta vad som är bra för sig själv. Vad det än gäller.
Också en sak som är typsikt mig är att oroa mig för små saker, som om ja ska sjunga inför folk " vilken trappa ska jag gå upp i?" och så är jag mer nervös för det än för själva sången. Så sjukt. En sekund av mitt liv förstör en hel dag. Men jag låter de tankarna rinna av. De funkar tänk så, en minut, timme, halv timma what ever , av mitt liv, de kommer gå bra snälla nån :)

Tack för jag fick skriva av mig lite. ;)

Bara i dig , har min själ sin ro. Bara i dig, min gud.

vet ni en sak, ja tycker jag e söt på denna bild. Ja, de gör jag. Och vet ni hur ovanligt det är att jag säger sånt? jag tror alldrig det hänt.

Du är bra som du är.

 


Kommentarer
Postat av: Steine

Det var otroligt skönt o höra, är stolt över dig!! :D

Älskar dig<3

kram

2010-08-26 @ 20:05:42
Postat av: Olivia

Rebecca! det är fantastiskt!! :D Du är helt underbar (: älskar deej sååååååååå grymt mke, Becca. Du är saknad. En STOR kram från Olivia.

2010-08-26 @ 21:36:04
Postat av: Loppan

Säger som Kristin, så himla proud of you!

Älksar dej underbara becca <3

2010-08-27 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0