Washington D.C.

Hej :D

Hoppas allt e bra?
ja har nyss duchat och nu sitter ja här och bloggar..
idag kanske ja ska in till stan och IKEA med la familia.. men de e inte säkert.
Annars stannar jag väl hemma och läser lite till.. HAHAHA! Asså de känns lite bokblogg här just nu xd..
Va ska ni hitta på idag då?



jag just nu.



Jag
vill tipsa om en bok jag börjat läsa." Washington dc." .

Den är skriven av Meg Cabot.

Jag brukar vanligt vis inte läsa böcker av henne, då ja tycker "en prinsessas dagbok" böckerna inte är vidare bra!

men denna bok är verkligen rolig, och man känner igen sig, hon skriver på ett roligt och intressant sett.

Så denna bok vill jag rekomendera starkt.
Två andra böcker va henne jag även gillar är; hur populär får man bli, och idolen!

Hoppas alla får en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: hannah

Nu är finalisterna fram röstade! Är du en av dem? Kika in och kolla :)



Kraam hanna <3

2010-08-05 @ 18:40:55
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0