todayy

Hejsan!
Vad gör ni ,och vad har ni gjort idag?

Själv sitter jag här och är smått irriterad, sur och frustrerad. Men aja, man ska väl inte klaga.
Men fatta vad skönt de hade vart nu och ha ett liv med jobb, hus, mycket pengar, man, och allt man önskar sig, nä okej, men asså realistiskt, hålla på med det man VILL. Istället för att imorn sätta sig i skolan. Visst ja längtar till skolan, ja tycker om det, vissa ämenen är roliga, men de är för att ja vet att ja ska använda dem för att bli det jag vill. Men aja, längtar tills imorn , men ändå inte. hihi.

Idag har jag iaf vart hemma på förmiddagen och slappat. Sedan åkte ja in till stan och fixade mina glas ögon, som ni fick bilder på förut. Sen så handlade jag och mami med mat hem, en jätte god sallad vart det, och ja åt hemma. sen segade jag lite framför datorn, och nu har jag kommit hem från min fina häst. Jag longerade henne lite och busade och myste med henne, allt gick super, love you.
Nu ikväll har jag precis duschat, och snart ska jag äta, säkert sitta här och sedan sova. För att lixom imorn börjar vi skolan, klockan 11. men ändå, måste åka rätt tidigt! ;).
Här är bilder från idag:

kram på er så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0