take it with a smile babyyyy...

Tjolahopp!!!!!!
sitter med marina and the diamond dunkandes med ljuv musik. glad och på topp. as trött efter en ikea dag ni ska få höra om. nu är också min twilight samling komplett, nöördigt. ska snart läsa washington dc. me love.

Idag vart det en lite så där spontat, IKEA dag med la familia.
Jossan och jag har mest flummat runt, haha!!! Gud va mycket skratt.
drog på mej några kläder och hann inte sminka mig, haha!! Aja, skojjig samt trött dag.
Åt på ikea med.. sjukt varmt har de vart idag med.
Jossan och jag va också inte på gränby idag(köpcenter) och gick då in i bokhandeln, där ja va ute blondinbellas bok "egoboost!", ja, jag tycker att isabella löwengrip är en väldigt bra förebild,och vill läsa hennes bok. Men den fanns dock inte, så ja ska skicka efter den ikväll :). MEN jag hittade det nyaste tillkomsten i twilight bokserien, "bree tanners andra liv", så den blev min, nu är samlingen komplett, haha!
Nu ska ja nog snart läsa som sagt, och som avslutning får ni bilder från dagen. Enyoy.

IKEA with my sis.





outfit. linne jc, kofta free och jeans only.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0