Sur

Jag är sur. Ja de är ja, vi ska inte gå in på varför. Jo, en anledning är att ja varken kom iväg till cell gruppen eller min häst. Jaha, sen ska vi inte gå in på mer.
Men bara för eran skull och för att ja älskar att blogga så skriver jag detta inlägget :)

Jag ska snart äta, är hungrig ;). Ovanligt att ni hör det juh, *hööhm*.
Har gjort några collage på massa bilder från idag :D Kommer längre ner i inlägget!
Vad ska ni göra ikväll? Mys eller är ni busy ikväll?
Och imorn är min sista sommarlovs dag, hemskt och bra på samma gång, men jag får se till att göra något kul :) hehe...
Här är iaf bilderna från idag :



så, skriver ett inlägg sen till, men nu ska jag äta.
kram  :D


Kommentarer
Postat av: louise :)

sv: ja visst e den?! :D

tack, din blogg e också fin :)

2010-08-23 @ 22:22:32
URL: http://ekh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0