LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE GENERATION!

Jag vill säga, jag älskar mina systrar , som alltid finns där. Särskillt Jossan och Mirjam, ni är underbara. Ni finns alltid, älskar er gränslöst. Saknar er just nu..

Dagen har vart lika händelse lös som en vit vägg. Haha. har bara suttit vi datan och läst ut "bree tanners andra liv". Snackade lite med Mirjam förut, älskar dej. Finns inga ord <3.
Trixade lite med mitt hår idag också(bilder längre ner i inlägget) och ja, ja måste erkänna, jag är ett hår freak, haha. Älskar långt vackert hår man kan locka och styla,ååååh <3.
Nu så ligger ja inbäddad i mitt täcke, ska alldeles snart åka med mum och köpa lite lördags mys, haha, mycket mysde vart...*Nu e de ....Lördagsmys.* hähä.
Aja, ibland måste man unna sig.
Och imorn drar ja till grönalund med la familia, då får ja träffa mirjam, wiihiii! :)
Vi ska ta grönan me storm, hahaha! Vi har kommit överens om lite saker, då vi är typ de enda i familjen som verkligen gillar åka farliga och fartiga saker, HAHAHA! ;)..

bilderna från dagen :) visst ser ja väldigt annorlunda ut på bilden me luggen åt fel håll? :O

ha en fortsatt bra kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0