L-O-V-E

Hej :D
Vaknade runt 10, skulle va lite barnvakt åt marielle..
nu har ja suttit här och bara slappat.

Igår läste jag ut "som om ingenting", den va jätte bra. Hehe, läser ut böcker rätt fort..
Började också läsa "Baristas", den är underbart braa! ska läsa mer sen. När ja väl börjat i en bra bok, då är jag fast, haah!

Vad ska ni göra idag då?

Själv ska ja mest läsa som sagt, det ösregnar ute, buhu va tråkigt!
Men men, får bli en lite slappar dag idag...


tog denna bild idag , och redigerade den nyss.

En tår faller så lätt,
av tanken på dig.
De kan vara både glädje och smärta
som drabbar mitt hjärta.
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad de är,
men du i alla fall,
får mig att känna mig annorlunda,
Konstig.
Tankarna skenar bokstavligen genom huvudet,och dem handlar om dig.
En som inte bryr sig,utan bara sitter och tittar på,
och självklart ler för fint,för att man ska kunna se de som är dåligt hos dig.
Jag är en störd idiot som 'älskar' dig,jag borde väl typ inte prata med dig efter allt skit.
Men jag håller ut. Hoppas på det bästa.
Om de såväl ska kosta mig 1000 tårar...


Dikt skriven av mig, maj 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0