Isabella Löwengrips handbok för unga tjejer.

Egoboost, av Isabella Löwengrip.

Igår Läste jag Ut boken Egoboost, den är skriven av självaste bloggprinsessan Isabella "Blondinbella" Löwengrip.
Jag fick den med spänning, då jag är en hängiven läsare och beundrar henne i många otroligt bra saker hon gör!

Jag läste ut boken samma dag. Den var otroligt bra skriven, lätt att förstå. Bra upplagt, och man fck otroligt många bra svar, denna bok borde varje tonårstjej ha i bok hyllan.
Jag både grät och skrattade mej igenom vissa ställen, de är så hemskt,vissa saker och så otroligt härligt och se att isabella verkligen har tagit sig igenom det. Så otoligt kul att se en utav sina"Idoler" skriva en bok, ååh.
Boken får verkligen 10 av 10 från mej, alla tjejer - LÄS!
Tack isabella !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0