im home

Tjohej !
Slutade 3 idag och kom hem för en stund sedan! Är trött efter en ganska swå rolig dag faktiskt!
Taggad.
Nu ska jag sitta här en ganska lång stund. Och sedan ta tag i mina läxor. Segt men de funkar.
hur har eran dag varit?

Jag får se om jag åker till min häst senare, fast ja är så otroligt trött, samt så va ja där igår också.
Ni får ha de toppen alla så ses vi senare!

Jag älskar mina vänner, tack för att ni gör mina dagar.
Även ni som bor alldeles för långt bort, som bara slitits bort. ja älskar er mest av allt.
"Hej jag heter rebecca och jag e snäll, HAHAHA!" lite intärt :P


ja just nu. Asså förlåt för så tråkiga , och bara ego bilder. ska ta tag i det. usch va dålig ja blivit på att blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0